به گزارش رکنا، ساعت 11:30 دقیقه یکشنبه 19 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 18 شهری آبادان در جریان مرگ خودخواسته دختر 22 ساله ای در خانه پدربزرگش شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم Crime در منطقه شهدای ذوالفقاری با جسد دختر جوان روی تخت اتاق خوابش روبرو شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران دایره جنایی و بازپرس ویژه قتل Murder در صحنه جرم حاضر شدند و بررسی های فنی نشان از آن داشت که زینت با خوردن قرص خود را تسلیم مرگ کرده است.

ماموران در گام نخست پدربزرگ زینب را هدف تحقیق قرار دادند و گفت: زینت چندی پیش پدرش فوت کرد و مادرش بعد از مدتی با مردی ازدواج کرد و نوه ام تنها ماند و در کنار من زندگی می کرد.

وی افزود: به خاطر همین مسائل زینب گوشه گیر و افسرده شده بود و قرص های آرام بخش می خورد.

پدر بزرگ زینب ادامه داد: شب گذشته قرص های زیادی در دست نوه ام دیدم و ادعا کرد که قرص های آرام بخش است و دکتر آنها را برایش نوشته است.

هیچ شکی نداشتم و فکر نمی کردم زینت تصمیم تلخی گرفته باشد تا اینکه صبح وقتی برای بیدار کردنش به اتاقش رفتم دیدم دهانش کف کرده و صورتش کبود است که با امدادگران اورژانس تماس گرفتم و پس از حضور آنها متوجه مرگ خودخواسته نوه ام شدم.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده دستور داد تا جسد دختر جوان برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود و تجسس های تکمیلی در پلیس Police آگاهی آبادان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش 

 

 

کدخبر: 237339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟