سارقان ویلاهای شاندیز دستگیر شدند

سرداربهمن امیری مقدم" فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ، گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت Stealing از انبار یک مغازه خواربار فروشی در حاشیه شهر شاندیر بلافاصله تیم تجسس کلانتری شاندیز برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده ماموران کلانتری مشخص شد که سارقان شبانه با نفوذ به داخل انبار هفت حلب روغن 17 کیلویی، پنج شل آبمیوه و چهار شل رب از مغازه سرقت کرده اند.

سردار امیری مقدم تصریح کرد: ماموران کلانتری شاندیز با بررسی دقیق صحنه جرم Crime و آثار به جامانده از سارقان تحقیقات گسترده ای را شروع و به دو سارق سابقه دار مظنون شده و با هماهنگی قضائی آنها را که در یک گاوداری متروکه مخفی شده بودند در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به سرقت از انبار مغازه با همدستی دو نفر دیگر و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به دستگیری دیگر اعضای باند حرفه ای تصریح کرد: با توجه به سرقت های سریالی در باغ ویلاهای محدوده شهر شاندیز متهمان تحت بازجویی عملی قرار گرفتند و در چندین مرحله بازجوئی به 60 فقره سرقت از باغ ویلاهای خالی از سکنه حاشیه شهر شاندیز و مشهد اعتراف کردند.

سردار امیری مقدم با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطر نشان کرد: متاسفانه نداشتن نگهبان ، دوربین های مداربسته و حفاظ و قفل مناسب و همچنین خالی از سکنه بودن باغ ویلاها در اغلب اوقات سال و ساخت این اماکن خصوصی در خارج از بافت شهرها و روستاها موجب شده است که سرقت ها به راحتی انجام شوند لذا از مالکان باغ ویلاها خواستاریم با رعایت نکات امنیتی و هشدارهای پلیسی از بروز این مشکلات جلوگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟