عامل جنایت Crime در نخستین جنایت و در پی یک درگیری مرد جوان را در کرج به رگبار بست. در دومین جنایت هم در پی سرقت Stealing مسلحانه از یک طلافروشی فرد دیگری را کشت.

به گزارش خبرنگار حوادث Accidents «ایران»، سرقت مرگبار از طلافروشی پنج سال پیش در خیابان مجیدیه تهران رخ داده بود.

در جریان این سرقت، دزد The Thief مسلح هنگام فرار Escape با 3 کیلو طلا در حلقه مردم محاصره شد اما وقتی دید هیچ راه فراری ندارد سلاحش را به سوی مردم گرفت و با شلیک 4 گلوله مرد جوانی را به قتل Murder رساند و 3 نفر دیگر را زخمی کرد. سارق جنایتکار پس از پراکنده کردن حاضران در صحنه به اتفاق همدستش از جنایت متواری شد ولی پس از چند روز با تلاش مأموران آگاهی هر دو تبهکار شناسایی و دستگیر شدند اما چندی بعد به علت بیماری در زندان Prison جان سپرد اما وحید -37 ساله- که به اتهام قتل مرد جوان و سرقت مسلحانه بازداشت شده بود در همان نخستین مراحل بازجویی به جرم Crime خود اعتراف کرد. در پی این اعتراف راز جنایت دیگری را که در شهرستان کرج مرتکب شده بود نیز فاش کرد.

تیراندازی خونین در راه‌آهن کرج

وحید به کارآگاهان گفت: پانزدهم خردادسال 87 که به اتهام قاچاق Contraband موادمخدر در دادسرا پرونده داشتم با فردی آشنا شدم که با پرداخت 50 میلیون تومان می‌خواست مرا نجات دهد اما او با آنکه

50 میلیون تومان گرفته بود به وعده‌اش عمل نکرد و به خاطر همین موضوع در کرج هنگام درگیری با هم گلوله‌ای به سرش شلیک کردم و او را کشتم بعد هم بلافاصله فرار کردم تا اینکه با گذشت 3 سال در جریان سرقت از طلافروشی دستگیر شدم و هنگام فرار جوانی را هم کشتم.

عامل دو جنایت پس از اعتراف به جنایت هایش صبح دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری انتقال یافت تا محاکمه شود.

خانواده مرد جوانی که در کرج کشته شده بود با حضور در دادگاه و درخواست دیه، اعلام کردند متهم را پس از دریافت دیه 165 میلیون تومانی قصاص نخواهند کرد.

سپس در مرحله بعد پدر و مادر فردی که هنگام سرقت مسلحانه با شلیک مرگبار کشته شده بود اعلام کردند با دریافت دیه 400 میلیون تومانی از حق قصاص خود گذشت خواهند کرد. قضات شعبه چهارم نیز با توجه به اعمال ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی، متهم را به خاطر جنبه عمومی جرمش محاکمه کردند. متهم در دادگاه ضمن دفاع از خود گفت:‌اگر اسلحه نداشتم هرگز مرتکب قتل و سرقت نمی‌شدم، اسلحه بلای جانم شد و از قتل‌هایی که مرتکب شدم سخت پشیمان هستم. به گزارش خبرنگار «ایران»، وحید به خاطر زخمی کردن 3 نفر در حادثه Incident سرقت از طلافروشی، به 18 سال زندان محکوم شده است.

در جلسه دیروز دادگاه نیز پس از پایان دادرسی قضات دادگاه وارد شور شدند تا حکم مجازات وی را صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟