مرد کارتن خواب به خاطر جا و غذای گرم ماشین مردم را آتش زد تا به زندان برود

به گزارش رکنا و به نقل از جام جم، عصر چهارشنبه هفته گذشته یک مرد بی خانمان 37 ساله به اداره پلیس Police شهر کوچک تور-دو- پن در جنوب شرقی فرانسه رفت و درخواست کرد که او را زندانی Prisoner کنند. ماموران ژاندارم به او گفتند که بی دلیل نمی توان به زندان Prison رفت و تنها باید حکم قضایی در این مورد صادر شود. مرد ضمن ترک اداره پلیس به ماموران گفت که به زودی خبرهایی از وی را خواهند شنید.

ماموران با شنیدن این حرف هشیار شده و خیلی زود از اقدام این مرد بی خانمان مطلع شدند. مرد به یک کیوسک فروش نشریات و دخانیات رفت و فندکی خرید. او ضمن تهیه الکل باز گشت و روی یک اتومبیل که در پارکینگ کوچک مجاور اداره پلیس پارک بود الکل پاشید و تلاش کرد آن را به آتش بکشد.

مرد تصور می کرد این وسیله نقلیه به ماموران پلیس تعلق دارد. با آتش گرفتن اتومبیل ماموران ژاندارم دخالت کرده و آتش را خاموش کردند. با این حال ، یک گلگیر و قسمتی از کاپوت اتومبیل خسارت دید.

پلیس مرد را دستگیر و در پاسگاه بازداشت کرد. پس از یک شب گذراندن در سلول ماموران به مرد بی خانمان پیشنهاد دادند او را جهت اسکان به سازمان امداد اجتماعی معرفی کنند اما مرد قبول نکرد.

ماموران ضمن دادن یک احضاریه قضایی مرد را آزاد کردند. به هرحال، مرد بی خانمان توانست یک شب را در سلول گرم خوابیده و غذایی سیر هم بخورد. اکنون ، مشخص نیست که با توجه به احضاریه قضایی مرد به آرزویش برای رفتن به زندان می رسد یا خیر؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟