اسماعیل صادقی نیارکی دادستان قزوین گفت: بهار سال 1391 خانمی 30 ساله به دلیل مسمومیت دارویی به بیمارستان بوعلی قزوین منتقل شد که قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

وی افزود: در بررسی‌های بعدی آثار کبودی و ضرب و حرج در دست‌ها و بدن متوفی مشاهده شد که احتمال قتل Murder را در این مورد بیشتر می‌کرد. با بررسی پرونده متوجه شدیم که متوفی توسط برادر شوهر و مادر شوهر خود به بیمارستان منتقل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار داشت: ماموران پس از چند روز همسر متوفی را در حالی که مواد مخدر Drugs مصرف کرده بود دستگیر کردند و قاتل The Murderer به عمل خود اعتراف کرد.

صادقی نیارکی تاکید کرد: براساس اعترافات قاتل در روز حادثه Incident متوفی از منزل خارج شده بود که بعد از مراجعه به منزل با همسر خود مشاجره می‌کند و قاتل بعد از بستن دست‌ها و پاهای این خانم جوان با دسته چاقو و شیلنگ به کتک زدن او می‌پردازند که نهایتا با دو دست فشاری بر گلوی او وارد می‌کند.

وی ابراز داشت: قاتل بعد از بیهوشی مقتول با مادر خود تماس می‌گیرد ولی در حین مراجعه به بیمارستان متوفی جان می‌سپارد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین تصریح کرد: بر اساس کارشناسی پزشکان در پزشکی قانونی علت فوت مرحومه ضربات متعدد به نواحی مختلف بدن و تورم مغز اعلام شد و صبح امروز بعد از گذشت 4 سال قاتل به دار مجازات آویخته شد.

صادقی نیارکی گفت: پس از رای دادگاه و با احتساب تفاضل دیه کامل مرد مسلمان قاتل صبح امروز به مجازات عمل خود رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟