فردی که تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی و نیز قتل Murder دختر ٢٠ساله کرده بود، از سوی پلیس Police فتا شناسایی و دستگیر شد. سرگرد مرتضی ابوطالبی‌، رئیس‌پلیس فتای استان یزد، در این‌باره گفت: در پی شکایت دو خواهر ٢٠ و ٢٨ساله‌ مبنی بر تهدید به انتشار عکس‌های شخصی آنان و نیز قتل این دو خواهر از سوی فردی در فضای مجازی، بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتای استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: شخصی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، برای دو خواهر مزاحمت ایجاد کرده و خواهان برقراری ارتباط با آنها شده بود. با بررسی موضوع و اقدامات کارشناسی، از متهم یک شماره تلفن به دست آمد که با بررسی‌های انجام‌شده، مشخص شد خط به نام یکی از شکات پرونده است.

سرگرد ابوطالبی‌ ادامه داد: در این راستا، شکات به پلیس دعوت شدند و در زمان مواجهه‌شدن با یک‌سری مستندات، یکی از آنها گفت حدود دو سالی است با شخصی در ارتباط هستم و اکنون به خاطر مسائلی قصد جدایی از وی را دارم که متأسفانه با توجه به اینکه تعداد زیادی از تصاویر شخصی من در اختیار این فرد است، وی این تصاویر را بهانه کرده تا من او را ترک نکنم. من با توجه به اطلاع پدرم و اصرار او، شکایتی را مطرح کردم و فکر نمی‌کردم این فرد در فضای مجازی شناسایی شود.

رئیس‌پلیس فتای استان یزد افزود‌: به‌این‌ترتیب، متهم شناسایی شد و ضمن تأیید صحبت‌های شاکی، گفت: چند سالی با این دختر در ارتباط بودم و از وی تصاویری داشتم که با توجه به اصرار وی به پایان رابطه با من، دست به این تهدید زدم و همچنین تهدید به نشر تصاویر در فضای مجازی کردم. سرگرد ابوطالبی در پایان افزود: در روند بررسی ادله، تعداد زیادی تصاویر مختلف از دختران دیگر کشف شد که متهم اقرار کرد با این افراد نیز رابطه داشته است.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟