به گزارش رکنا، ساعت 10 شامگاه جمعه 10 دی ماه امسال بود که ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران در جریان کشته شدن راننده جوانی در بزرگراه بابایی شرق به غرب به سمت مسیر ورودی به دانشگاه امام حسین(ع) قرار گرفتند.

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم Crime پی بردند که راننده جوان حامد 27 ساله کارگر یک کارگاه مبل سازی در جاجرود است که در مسیر بازگشت به خانه اش هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.

شاهدان ماجرا در تحقیقات ابتدایی ماموران ادعا کردند که پس از عبور یک خودروی پلیس،  پژو 206 از مسیر منحرف شد و به سمت فضای سبز کنار بزرگراه رفت و زمانیکه به سراغش رفتیم متوجه مرگ پسر جوان شدیم.

بدین ترتیب تجسس ها برای شناسایی عامل این تیراندازی مرگبار در پلیس آگاهی تهران کلید زده شد و جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه صبح امروز – دوشنبه – مامور جوانی پای در پلیس آگاهی تهران گذاشت و ادعا کرد گلوله اسلحه وی باعث مرگ پسر جوان شده است.

مامور جوان گفت: شب حادثه Incident در حال گشت زنی بودیم که به خودروی پژو 206 مشکوک شدیم و دستور ایست دادیم اما او بدون توجه به فرمان پلیس پا به فرار Escape گذاشت و تعقیب و گریز کوتاهی صورت گرفت که به ناچار تصمیم به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی پژو 206 گرفتم.

وی افزود: پس از تیراندازی خودروی پژو به سمت  دانشگاه امام حسین(ع) تغییرمسیر داد و ما هم که سرعتمان زیاد بود نتوانستیم مسیرمان را عوض کنیم و فکر می کردیم پسر جوان توانسته از دست ما فرار کند تا اینکه شنیدم راننده خودروی پژو 206 کشته شده است.

وی ادامه داد: در این مدت فکر نمی کردم که گلوله اسلحه ام به سر پسر جوان اصابت کرده باشد چون من لاستیک خودرویش را هدف قرار داده بودم.

بنا به این گزارش، مامور تیرانداز برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟