حمله به 70 خانه ویلایی کرج با اسلحه پلاستیکی+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 13.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

به گزارش خبرنگار انتظامی رکنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان البرز در نشست خبری صبح امروز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing به عنف و اماکن خصوصی در شهرستان نظرآباد تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس Police آگاهی شهرستان نظرآباد شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود و انجام اقدام فنی به احدی از سارقان سابقه دار مظنون شدند و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این متهم در سرقت ها، وی را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.
وی در ادامه گفت: در بازجوئی های به عمل آمده، متهم به 70 فقره سرقت با همدستی 12 نفر دیگر اعتراف کرد که با اقدامات اطلاعاتی ماموران تمامی متهمان در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.
کامرانی صالح افزود: متهمان در بازجویی های ماموران به 70 فقره سرقت در شهرستان های نظرآباد، طالقان، دماوند، فیروزکوه، چالوس و سایر شهرستان های دیگر اعتراف کردند که تاکنون در حدود 30 فقره از آن ها بازسازی صحنه شدند و همین طور مالباختگان مربوط به آن ها نیز شناسایی شدند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه از جمله تعدادی تخته فرش، چندین دستگاه تلویزیون، کولر، ترانس و.. و همین طور دو عدد سلاح پلاستیکی مدل کلت کمری جهت ایجاد رعب و وحشت مالباختگان کشف شد.
وی در پایان گفت: تاکنون بیش از 30 شاکی شناسایی شدند و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به همراه اموال مکشوفه به مراجعه قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 235421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟