دستگیری پسر 23 ساله به خاطر ربودن جوان ایرانی در پاکستان +عکس

به گزارش رکنا، شهریور ماه سال جاری جوان 19 ساله ای با مراجعه به ماموران پلیس Police شهرستان قاین استان خراسان جنوبی از ماجرای رهایی از دست گروگانگیر آشنایی خبر داد.

این پسر جوان گفت: با پسر جوانی در یک شرکت در تهران همکار بودم و وی از وضعیت مالی خوب پدرم اطلاع داشت تا اینکه پیشنهاد داد تا برای خرید خرما و تجارت آن به سراوان سفر کنیم.

وی افزود: روز 9 مرداد ماه امسال از شهرستان قاین به سراوان و سپس به پاکستان سفر کردیم که در آنجا تازه متوجه ماجرای آدم ربایی مرد آشنا شدم.

پسر جوان ادامه داد: خانواده ام بدون اطلاع به پلیس مبلغ 45 میلیون تومان را از طریق یک صرافی به کشور پاکستان انتقال دادند و روز سوم شهریور ماه بود که مرد گروگانگیر پس از دریافت پول مرا رها کرد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای دستگیری مرد آدم ربا وارد عمل شدند و تیم های پلیسی پس از 5 ماه تجسس های فنی پی بردند که مرد گروگانگیر در شهرستان میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان زندگی پنهانی دارد.

در این مرحله ماموران پلیس میرجاوه با اقدامات فنی متوجه ترددهای مرد گروگانگیر در روستاهای مرزی شدند و شامگاه شنبه 11 دی ماه ماموران پلیس در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری جوان 23 ساله شدند.

سرهنگ موسی معمری فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه با اعلام این خبر به رکناگفت: جوان 19 ساله یکی ازمتهمان حرفه ای و سابقه دار است که پس از دستگیری به سناریوی آدم ربایی میلیونی اعتراف کرده است.

وی افزود: متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجعه قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟