به گزارش رکنا، ساعت 10 شامگاه جمعه 10 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 120 سیدخندان در جریان تهدید مردی به خودسوزی قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی ماجرا در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند مردی با در دست داشتن ظرف بنزین و در حالیکه روی زمین کمی بنزین ریخته و جلوی در خانه اش آتش برپا کرده است ادعا می کند اگر به خواسته اش رسیدگی نکنند خودش را آتش خواهد زد.

مرد 50 ساله از ماموران خواست که باید با یک مقام نظامی یا دادستان صحبت کند تا خواسته اش را به نتیجه برسد و در این مرحله ماموران ماجرای عجیب را به بازپرس ویژه قتل Murder گزارش کردند.

بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 در این مرحله از ماموران خواست تا گوشی موبایل را در اختیار مرد آتشین قرار دهند.

مرد عصبانی در تماس تلفنی به بازپرس جنایی گفت: یک سال و نیم قبل در زندان Prison مردی با ضربه به سرش باعث شکسته شدن جمجمه اش شده اما پس از همه مدت کسی به پرونده شکایتش رسیدگی نکرده است.  این مرد سرگرم صحبت با بازپرس مدیرروستا بود که یکی از ماموران کلانتری با فرصتی که به دست آورده بود در یک لحظه موفق شد ظرف بنزین را از دست مرد جوان خارج کند و در ادامه با مهار وی موفق به جلوگیری از اقدام مرگبار این مرد عصبانی شدند.

بازپرس مدیر روستا به خاطر اخلال در نظم عمومی دستور بازداشت مرد میانسال را صادر کرد و پرونده برای رسیدگی های بیشتر در اختیار دادسرای محل قرار گرفت.

بنا به این گزارش، ماموران در تحقیقات تکمیلی پی بردند هیچ شکایتی از سوی مرد عصبانی برای درگیری اش در زندان صورت نگرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟