دستگیری قاتل معلم ایرانشهری+عکس قاتل و مقتول

به گزارش رکنا، روز 9 دی ماه سال جاری ماموران پلیس Police آگاهی شهرستان ایرانشهر در جریان قتل Murder معلم ایرانشهری قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل جنایت Crime پی بردند، دادکریم آهورانی آموزگار دبستان میلاد چاه جمال (ایرانشهر) از سوی مردان مسلح در خانه اش هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.

5625615_306

بدین ترتیب تجسس های پلیسی برای دستگیری عاملان این جنایت کلید زده شد و تیم ویژه ای به دستور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند این جنایت در یک انگیزه انتقام گیرانه صورت گرفته است و مامورا با اقدامات فنی و پلیسی متوجه شدند یکی از شرورهای سابقه دار در این قتل مسلحانه نقش داشته است.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه بامداد امروز - شنبه 11 دی ماه – متهم در عملیات غافلگیرانه در اطراف شهر ایرانشهر دستگیر کردند.

متهم در اعترافاتش یکی دیگر از دوستانش را که در این جنایت همراهی کرده لو داد و گفت: معلم جوان سال گذشته در قتل یکی از بستگانم نقش داشته و برای انتقام گیری دست به این جنایت زدم.

سردار رحیمی در راستای این خبر گفت: با دستگیری قاتل The Murderer پس از 72 ساعت عملیات پلیسی تحقیقات برای دستگیری همدست فراری متهم ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟