پاکبان در حالی با صدای خش‌خش جارویش سه‌شنبه شب، یلدایش را به‌تنهایی با سکوت خیابان سر‌می‌کرد که ناگهان صدای شکستن پنجره و سقوط Fall چیزی روی زمین توجهش را جلب کرد.

مرد در حالی به دنبال منشا صدا بود که لحظاتی بعد، ناگهان خودرویی به‌سرعت باد از یک کوچه به خیابان شریعتی پیچید و در افق محو شد. پاکبان که مطمئن شد اتفاقی درون این کوچه افتاده، سریعا خود را به آنجا رساند که دید مرد جوانی در وسط کوچه نقش زمین شده‌است. او برای کمک به این جوان بالای سرش رفت، اما هر‌چه او را صدا زد، جوابی نگرفت که بلافاصله پلیس Police و اورژانس را مطلع کرد.

در حالی تکنسین‌های اورژانس این جوان را به بیمارستان منتقل کردند که ماموران تحقیقات میدانی را آغاز کردند و متوجه شدند این جوان از طبقه دوم یک ساختمان به کوچه افتاده‌است، اما درون این خانه کسی نبود.

ساعتی بعد، با اعلام مرگ این جوان در بیمارستان، قاضی Judge ویژه قتل Murder دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در جریان حادثه Incident قرار گرفته و در بیمارستان حاضر می‌شود. تحقیقات نشان داد که گذشته از مرگ به علت سقوط از ارتفاع، زیر چشم متوفی نیز کبودی‌هایی به چشم می‌خورد که قاضی کاظم میرزایی دستورهای لازم برای پیگیری پرونده را صادر کرد.

صبح روز بعد، تحقیقات پلیسی آغاز می‌شود و تا دستگیرشدن یکی از افراد متهم در این پرونده ادامه می‌یابد. با دستگیری متهم، قاضی میرزایی بازجویی‌های تخصصی را آغاز کرد که متهم در اظهاراتی صریح اعتراف کرد: ساعت حدود ٩شب سه‌شنبه (شب یلدا) چهار نفر از دوستان به خانه یکی از دوستان رفتیم و تا پاسی از شب با هم بودیم و پس از مصرف مشروبات الکلی و شوخی‌های زننده، متوجه شدم که دو نفر از دوستانم که برای خواب درون اتاق رفته‌بودند با یکدیگر درگیر شده‌بودند و مباحث غیراخلاقی میان آن‌ها در جریان بود. وقتی من برای پادرمیانی به داخل اتاق رفتم، من را به‌زور بیرون کردند و ساعت٣:٢٠ بامداد متوجه صدای شکستن شیشه و سقوط چیزی روی زمین شدیم و هنگامی که بیرون آمدیم، متوجه شدیم یکی از دوستان از درون اتاق خواب، خودش را به درون کوچه انداخته‌بود و ما که ترسیده‌بودیم، از محل فرار Escape کردیم.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد درخصوص جزئیات این پرونده گفت: بررسی‌ها نشان داد که سه جوان فراری این پرونده به بجنورد گریخته‌اند. تحقیقات درخصوص دستگیری این افراد ادامه دارد.

قاضی کاظم میرزایی با اشاره به اینکه این پنج جوان بین ٢٠تا ٢۵ساله هستند، افزود: تحقیقات برای روشن‌شدن جزئیات این پرونده که با خودکشی یک جوان تشکیل شده‌است ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟