رسیدگی ویژه به قتل عام  مسلحانه 10 زن و مرد در کرمان

یدالله موحد از رسیدگی ویژه دستگاه قضائی استان کرمان به پرونده حادثه تلخ روستای جهان آباد فهرج خبر داد و گفت: بازجویی و تحقیقات از قاتل در کرمان آغاز شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از رسیدگی ویژه دستگاه قضائی استان کرمان به پرونده حادثه Incident تلخ روستای جهان آباد فهرج خبر داد و گفت: بازجویی و تحقیقات از قاتل The Murderer در کرمان آغاز شده است.

وی ضمن نظارت بر نحوه تحقیقات از متهم (ش.ن) اعلام کرد: با توجه به نوع و اهمیت بزه ارتکابی توسط متهم رسیدگی به پرونده مذکور به صورت ویژه و خارج از نوبت درشعبه ویژه تا احقاق حق صاحبان حق با سرعت و دقت در حال انجام است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد:از بدو ارتکاب قتل Murder فجیع توسط متهم ،دستگیری قاتل در دستور کار ویژه دادگستری استان قرار گرفت ودر نهایت با تلاش های مامورین پلیس Police آگاهی استان کرمان قاتل در استان سیستان وبلوچستان شناسایی وپس از درگیری با نیروهای انتظامی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل پس از درگیری با مامورین زخمی شد،خاطرنشان ساخت: در این عملیات یکی از مامورین ناجا نیز مجروح شده است.

وی تصریح کرد: پس از این درگیری، متهم جهت درمان به استان کرمان منتقل و پس از مداوا وترخیص از بیمارستان کار بازجویی وی به صورت ویژه آغاز و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟