به گزارش خبرنگار رکنا، روز 4 آذر ماه محمد 30 ساله همره دو تن از دوستان خود که یکی از آنها تبعه خارجی بوده است از مشهد به بیرجند رفته و شبانه میهمان بزمی شوم می شوند. صاحبخانه به نام علی میزبان این سه تن شده و بعد از مصرف شیشه ناگهان دعوایی بین وی و دوستانش رخ می دهد. محمد حین درگیری به سمت علی حمله ور شده و با هم درگیر می شوند. در همین میان فردی که تبعه خارجی بود دخالت کرده و به سرو صورت علی می کوبد و وی را روی زمین پرت می کند. ناگهان علی بیهوش شده و همسرش راضیه از اتاق خارج می شود و به قصد کمک به همسرش به سمت محمد و دوست خارجی اش حمله ور می شود که تبعه خارجی این بار راضیه را مورد حمله قرار داده و با همان شی سختی که به صورت شوهرش زده بود به وی نیز ضربه زده و زن بیچاره همانجا به قتل Murder می رسد. در ادامه این درگیری ها دختر خردسال علی نیز از اتاق خارج می شود و او را نیز فرد خارجی به قتل می رساند.

پس از این قتل خانوادگی هر سه این افراد از محل حادثه Incident فرار Escape می کنند. محمد یکی از متهمان در ابتدا به سمت زاهدان فرار می کند. در زاهدان متوجه می شود فردی قرار است ماشین زانتیای خود را بفروشد. با وی قرار ملاقات می گذارد و به اسم خریدار سر قرار حاضر می شود و پس از جلب اعتماد صاحب خودرو سوار خودروی زانتیا می شود که ماشین را تست کند، در همین هنگام ماشین را به سرقت Stealing می برد و از محل می گریزد و به سمت بیرجند باز می گردد. در آنجا به یک بنگاه املاک ماشین رفته و با مدارک خودروی زانتیا که داخل ماشین بوده است خودرو را با یک پژو 405 معاوضه می کند. سپس با خودروی 405 به سمت محولات فرار می کند. در این شهر به یک تعمیرگاه خودرو می رود و می خواهد ماشین را با قیمت خیلی پایین بفروشد که صاحب تعمیرگاه متوجه مشکوک بودن این موضوع می شود و به پلیس Police خبر می دهد. محمد با نهایت زیرکی پلیس عاقبت پس ازین همه فرار و دزدی دستگیر می شود.

وی در ابتدا خود را با نام مالک خودروی پژو 405 به پلیس معرفی می کند اما خیلی زود پلیس به سابقه دار بودن وی پی برده و هویت واقعی اش لو می رود. محمد بعد از اینکه خود را مقابل این مدارک می بیند لب به اعتراف گشود و ماجرای آن شب شوم و قتل خانوادگی را بازگو می کند.

سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم رئیس پلیس استان خراسان رضوی درباره این پرونده گفت: با توجه به جنایت Crime فجیعی که رخ داده و دستگیری یکی از سه متهمان، تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر پرونده ادامه دارد.

با توجه به گزارش پلیس آگاهی خراسان جنوبی علی صاحبخانه که در پی درگیری و ضربات وارده به وی به کما رفته بود پس از چند روز به هوش آمده است اما متاسفانه همسر و دختر خردسالش در این ماجرا کشته شدند.

تحقیقات در این باره ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟