ردپای مرد مرموز در قتل سحرگاهی مهناز+عکس

به گزارش رکنا، سحرگاه 25 مهرماه سال جاری مسئولان بیمارستان لولاگر در تماس با ماموران پلیس از مرگ مرموز زن 51 ساله ای خبر دادند و تیمی از ماموران برای تحقیقات ابتدایی درمحل حاضر شدند.

ماموران در گام نخست پی بردند که مهناز در خانه حالش بد شده و پس از انتقال وی به بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

بدین ترتیب، بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد مهرناز به پزشکی قانونی منتقل شود تا پرده از علت مرگ وی برداشته شود.

کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی های پزشکی مرگ مهناز را فشار بر عناصر حیاتی گردن( خفگی) اعلام کردند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات بیشتر و افشای راز این جنایت پنهان وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست شوهر مهناز را که مردی به نام امین است را هدف تحقیق قرار دادند.

امین در اعترافاتش گفت: 14 سال پیش با مهناز ازدواج کردم و فرزندی نداریم و در این مدت نیز هیچ اختلافی بین ما نبود و به او علاقه داشتم.

امین ادامه داد: ساعت 9 شب قبل از فوت همسرم از محل کار به خانه آمدم و ابتدا به طبقه اول ساختمان که مادرزنم در آن زندگی می کند رفتم و پس از دیدن وی به خانه خودم در طبقه دوم رفتم.

وی افزود: همسرم حالش خوب بود و پس از خوردن شام، مهناز به اتاق خودش رفت و خوابید و من نیز پس از یک ساعت به اتاق خودم رفتم و خوابیدم.

امین گفت: صبح برای نماز از خواب بیدار شدم و پس از خواندن نماز به اتاق مهناز رفتم که دیدم با چادر نماز روی صندلی افتاده و به سراغش رفتم، هرچه صدایش کردم جوابی نشنیدم به همین خاطر خیلی زود خواهر زنم را با خبر کردم و سپس تیمی از امدادگران اورژانس به خانه آمدند و مهناز را به بیمارستان رساندیم که مرگ همسرم را اعلام کردند.

این ادعاها در حالی بود که مادرزن امین در تحقیقات پلیسی سناریوی دیگری را پیش روی ماموران قرار داد.

این زن به ماموران گفت: به خاطر بیماری ام، مهناز بیشتر اوقات در خانه من بود و شب قبل از مرگ دخترم، وی تا ساعت 9 شب در خانه ام بود و همسرش هنوز نرسیده بود که به خانه خودش رفت و چون دامادم را مثل فرزندم می دانم نگرانش بودم تا اینکه دخترم ساعت 9:30 زنگ زد و از آمدن امین خبر داد.

وی افزود: صبح وقتی متوجه شلوغی در ساختمان شدم به جلوی در خانه مهناز رفتم و دیدم که دختر روی زمین افتاده و نفس نمی کشد.

در این مرحله با توجه به تناقض گویی های امین بازپرس منافی آذر دستور بازداشت وی را صادر کرد.

در گام بعدی امین پس از دستگیری صبح امروز پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت و در بازجویی های فنی به تناقض گویی هایش ادامه داد.

بنا به این گزارش، بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران دستور داد تا امین برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد تا راز این جنایت پنهان فاش شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 234174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟