ساقی از پشت شمشادهای بزرگراه حکیم به مامور پلیس شلیک کرد+عکس

به گزارش رکنا، شامگاه بیست و هشتم مهرماه سال 93 سروان محمد جلالی کاشانی که از ماموران کلانتری مرزداران بود هنگام گشت زنی در حاشیه و فضای سبز بزرگراه حکیم مورد اصابت گلوله فروشنده مواد مخدر Drugs قرار گرفت و به درجه شهادت رسید.

در ادامه، تلاش کارگاهان جنایی برای ردیابی عامل جنایت Crime آغاز شده بود که ماموران پلیس Police با اطلاعاتی که به دست آوردند متوجه شدند یک ساقی موادمخدر به نام "موسی" همزمان با به شهادت رسیدن مامور پلیس به مکان نامعلومی گریخته است.

سه ماه از این ماجرا گذشته بود که پلیس رد موسی را در خانه پدری اش در منطقه ملک آباد کرج به دست آورد و او در یک عملیات ویژه دستگیر کرد. در بازرسی از خانه پدری این متهم مقدار زیادی مواد مخدر و چندین فشنگ جنگی کشف و ضبط شد و وی اعتراف کرد در مدت 3ماه قبل به نورآباد لرستان رفته و در آنجا زندگی مخفیانه در پیش گرفته بود.

در حالی که اخبار مربوط به دستگیری عامل شهادت مامورپلیس در رسانه ها منتشر شده بود دختر و پسر جوانی به پلیس آگاهی رفتند و اعلام کردند شاهد جنایت شبانه بوده اند.

دختر جوان گفت: من و نامزدم در فضای سبز قدم می زدیم که صدای چند گلوله شنیدیم. همان موقع پسر جوان و بلند قامتی را دیدیم که کیسه مشکوکی را بین شمشادها جاساز کرد و یک کلاه نقابدار روی سرش گذاشت و به سرعت محل را ترک کرد. وقتی اخبار مربوط به شهادت رسیدن مامور پلیس را شنیدیم متوجه شدیم آن شب چه اتفاقی رخ داده است. با اطلاعاتی که دختر و پسر جوان به پلیس داده بودند آنها از میان چندین متهم موسی را به عنوان مردی که در تاریکی شب دیده بودند شناسایی کردند.

به دست آمدن پیامک های رد و بدل شده بین متهم جوان و یک دختر نیز تکه های پازل پلیس را تکمیل کرد و برای موسی کیفرخواست صادر شد.

وی دیروز در حالی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد که پدرقربانی برای وی حکم قصاص خواست.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و منکر شلیک مرگبار شد. وی گفت: پسر دایی ام مواد فروش است.او روزانه50 هزار تومان به من می داد تا در فضای سبز حاشیه اتوبان حکیم که پاتوق معتادان و خریداران مواد مخدر است کشیک بدهم و مراقب اوضاع باشم. من تحت فشار روانی به شلیک به مامور پلیس اعتراف کرده بودم اما حالا می گویم بی گناهم.

وی در پاسخ به سوال قاضی Judge درباره پیامک های رد و بدل شده بین او و یک دختر جوان که ماجرای شلیک به مامور پلیس را توضیح داده و از او خواسته بود در عوض پول میلیونی برایش یک مخفیگاه امن پیدا کند گفت: من از دختر جوان 200 میلیون تومان پول طلب داشتم و او پولم را پس نمی داد. وقتی از مواد فروشان شنیدم که یک مامور پلیس کشته شده است به دروغ به دختر جوان پیامک فرستادم و گفتم من مامور پلیس را کشته ام. تا او را بترسانم که پولم را زودتر پس بدهد.

این متهم گفت: من واقعا به کسی شلیک نکرده ام و بی گناهم.

سپس وکیل متهم به دفاع پرداخت و گفت: به نظر می رسد برای روشن شدن حقیقت لازم است سرباز وظیفه ای که شاهد ماجرا بوده و دختر و پسر جوانی که ادعا کرده اند متهم را هنگام فرار Escape دیده اند به دادگاه احضار شوند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟