فیلم لحظه تعقیب و گریز پلیس با پژو 405 در جاده نیکشهر+شلیک درحال حرکت به لاستیک خودرو+عکس
حجم ویدیو: 28.38M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18

اطلاع رسانی ناجا نیز فیلم تعقیب و گریز پلیسی با یک مرد که با پژو 405 بیش از 400 کیلو مواد مخدر حمل می کرد را منتشر کرد. در این فیلم می بینید که ماموران با شلیک به لاستیک خودرو قاچاقچی را بازداشت می کنند.

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد طاهری، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع مواد مخدر Drugs از محور قصرقند به نیکشهر را دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات گسترده و پس از هماهنگی قضائی موفق به شناسایی این خودرو در یکی از محورهای ورودی شهرستان نیکشهر شده و دستور ایست صادر کردند، افزود: قاچاقچیان با بی توجهی اقدام به فرار Escape و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز قاچاقچیان با به جا گذاشتن خودرو و با استفاده از ناهمواری های منطقه متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی دقیق از این خودرو 410 کیلو گرم حشیش که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند، بیان کرد: تلاش پلیس Police برای دستگیری این قاچاقچیان ادامه دارد.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق Contraband مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

 

 

کدخبر: 233767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟