صبح روز گذشته خبری مبنی‌بر کشف جسد راننده یک خودروی سنگین و شاگردش در پارکینگ خودروهای سنگین پای بازپرس ویژه قتل Murder عمد را به همراه کارآگاهان پلیس Police آگاهی به محل حادثه Incident واقع در محدوده شهرک شهید رجایی مشهد کشاند.

در بررسی‌های اولیه این حادثه مشخص شد که اجساد به دو مرد ۵٠ و٣٠ساله تعلق دارند که در کابین یک دستگاه خودروی سنگین به علت نامعلومی جان خود را از دست داده‌اند.

با توجه به شواهد موجود در محل حادثه، یک پیک‌نیک که فاقد گاز بود نیز مشاهده شد که احتمال اینکه این افراد به علت روشن‌گذاشتن پیک‌نیک و استشمام گاز سمی مونوکسید‌کربن جان خود را از دست داده‌باشند نیز وجود داشت. با این حال، اجساد به دستور قاضی Judge میرزایی برای بررسی دقیق و تعیین علت مرگ، به پزشکی قانونی منتقل شد.

در حالی که تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه داشت، خبری دیگر مبنی‌بر کشف جسد مردی جوان در یک مسافرخانه واقع در محدوده حرم مطهر رضوی به بازپرس ویژه قتل عمد اعلام شد.

با اعلام این گزارش، قاضی میرزایی برای بررسی موضوع عازم محل حادثه شد. با حضور مقام قضایی در محل، مشاهده‌شد که جسد متعلق به مردی حدودا ٣٠ساله است که به گفته صاحب مسافرخانه، او به عنوان راهنمای تور در این مسافرخانه فعالیت داشته‌است.

گذشت ٣ روز از مرگ پسر جوان

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این‌باره به خبرنگار ما گفت: خانواده متوفی که در شهری دیگر ساکن هستند چند روز پیش با او تماس می‌گیرند، اما با عدم پاسخ‌گویی او مواجه می‌شوند. والدین متوفی که دل‌نگران فرزندشان خود بودند، برای جویاشدن حال پسر خود، به مشهد می‌آیند و پس از تحقیقات از اداره اماکن، متوجه می‌شوند که او در مسافرخانه‌ای در اطراف حرم مطهر به عنوان راهنمای تور فعالیت می‌کند. اما این پدر و مادر پس از مراجعه به مسافرخانه به سراغ اتاق فرزندشان می روند که با جسم بیجان او مواجعه می شوند.

قاضی کاظم میرزایی ادامه داد: با توجه به فساد نعشی، ورم جسد و انتشار بوی بد تعفن در محیط که یک اتاق کوچک بود، احتمال اینکه سه روز از مرگ مشکوک این فرد گذشته‌باشد وجود داشت، اما با این حال، جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانون Law منتقل شدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟