کارمند شرکت حساب همکارش را خالی کرد

سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس Police فتای مازندران گفت: در پی مراجعه و شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز30 میلیون ریال از حساب بانکی اش به صورت اینترنتی از سوی فرد یا افرادی ناشناس، مراتب در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمدنژاد افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تحقیقات از مالباخته دریافتند، سارق یا سارقان اینترنتی با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی فرد در قالب خرید شارژ تلفن همراه از مالباخته 30 میلیون ریال سرقت Stealing کردند.

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی متهم به سرقت اینترنتی با هماهنگی قضائی این فرد را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی گفت بنده با شاکی در شرکتی همکار بوده و مدتی قبل شماره کارت و رمز دوم وی را از خودش دریافت کردم تا برای او شارژ تلفن همراه تهیه کنم که با سوء استفاده از اعتماد همکارم مرتکب این جرم Crime شدم.

متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس فتای مازندران به شهروندان هشدار داد: هرگز کارت بانکی و رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و رمز عبور و رمز اینترنتی کارت های بانکی خود را به صورت دوره ای تغییر دهید تا در صورت مفقود شدن یا سرقت مورد سوء استفاده قرار نگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟