زندگی در کنار 16 گربه آن‌قدر برای افشین خسته‌کننده و آزاردهنده شد که در نهایت تصمیم گرفت به زندگی مشترکش با شراره برای همیشه پایان دهد. او وقتی دید همسرش نمی‌تواند از 16 گربه خانگی‌اش دل بکند، جدایی و طلاق را انتخاب کرد.

این مرد هفته گذشته همراه همسرش به دادگاه خانواده رفت و به قاضی Judge شعبه 268 دادگاه گفت: یک سال است با شراره ازدواج کرده‌ام، ولی در این مدت از علاقه زیاد این زن به گربه همیشه عذاب کشیده‌ام. خانه‌ام پر شده از گربه و هر جا که پا می‌گذارم یک گربه را روبه‌روی خودم می‌بینم. در صورتی که من اصلا از نگهداری حیوان در خانه خوشم نمی‌آید. با این حال به‌خاطر شراره قبول کردم که در خانه‌مان گربه نگهداری کند. ولی دیگر این مساله از حد و اندازه‌اش خارج شده و ما به جای یک گربه 16 گربه در خانه‌مان داریم. دیگر کلافه و تحملم تمام شده است. برای همین از شراره خواستم دست از گربه‌هایش بکشد و آنها را از خانه بیرون ببرد، ولی او قبول نکرد. یک ماه است در حال جنگ با او هستم ولی او حاضر نیست کوتاه بیاید. برای همین در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: افشین از همان روز اول می‌دانست که من عاشق گربه‌ام و دوست دارم تا می‌توانم در خانه‌ام گربه نگهداری کنم. با این حال قبول کرد و گفت که مشکلی با این مساله ندارد. ولی حالا زیر حرف‌هایش زده و از من می‌خواهد گربه‌هایم را از خانه بیرون کنم. در صورتی که من عاشق آنها هستم.

در پایان نیز قاضی دلیل این زوج برای جدایی را کافی ندانست و با صحبت‌هایش آنها را با هم آشتی داد. در نهایت زن جوان نیز قبول کرد گربه‌هایش را درجایی بیرون از خانه نگهداری کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟