ابراهیم ملاشاهی گفت: غروب 26 آذر ماه کاراگاهان پلیس Police آگاهی سیستان و بلوچستان از قتل Murder مرد 34 ساله‌ای در جلوی چشمان همسر و دختر نوجوانش بر اثر ضربات چاقو در یکی از خیابان‌ها در شهر زاهدان با خبر شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات میدانی و پایش‌های اطلاعاتی، کاراگاهان پلیس دریافتند که مقتول به همراه خانواده‌اش با یک دستگاه خودرو پراید برای تهیه دارو، جلوی یکی از دارو خانه‌ها توقف می‌کند و پس از ورود به داروخانه دو مرد جوان با او درگیری لفظی داشته‌اند که با به دست آمدن این سرنخ رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

وی به کنترل دوربین‌های مدار بسته داروخانه اشاره کرد و گفت: کاراگاهان پلیس با کنترل دوربین‌ها و اشراف اطلاعاتی هویت متهمان را که دو جوان 20 و 23 ساله بودند شناسایی کرده و تلاش برای دستگیری آنها را آغاز کردند.

ملاشاهی ضمن اشاره به فرار Escape متهمان به نقطه نامعلومی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس با همکاری ریش سفیدان و سران طوایف این دو جوان قاتل The Murderer را دستگیر کردند که این متهمان در تحقیقات تخصصی به درگیری لفظی با مقتول به دلیل نوبت دهی برای دریافت دارو در داروخانه و تعقیب وی و انجام قتل با استفاده از چاقو در یکی از خیابان‌های زاهدان جلوی چشمان خانواده مقتول اعتراف کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟