به گزارش رکنا، اواخرمهر ماه سال جاری مسئولان بیمارستانی در غرب تهران در تماس با ماموران پلیس از مرگ مرموز پسر 4 ساله ای به نام امیرحسین خبر داد.

در این مرحله ماموران با دستور بازپرس سجاد منافی آذر برای تحقیقات ابتدایی به بیمارستان رفته و پدر و مادر پسر کوچولو را هدف تحقیق قرار دادند.

تیم پلیس در ادامه پی بردند که پسر جوان در خانه حالش بد شده و به همین خاطر پدر و مادرش وی را به بیمارستان منتقل کرده که دقایقی بعد امیرحسین روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

بدین ترتیب بازپرس پرونده دستور داد تا جسد پسرکوچولو برای بررسی علت مرگش به پزشکی قانونی منتقل شود که پس از 2 ماه کارشناسان علت مرگ امیرحسین را مسمومیت متادون اعلام کردند.

همین کافی بود تا دستور بازداشت پدر و مادر امیرحسین تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شوند.

صبح امروز – دوشنبه – مادر امیرحسین پیش روی بازپرس منافی اذر در شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران قرار گرفت و گفت: روز حادثه پسرم حالش بد شد و خیلی زود او را به بیمارستان انتقال دادیم و از ماجرای متادون بی اطلاع هستم.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر در این مرحله دستور بازداشت مادر جوان را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری پدر امیرحسین کوچولو آغاز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟