به گزارش رکنا، ساعت 10:45 دقیقه صبح امروز ماموران کلانتری 142 کن از سوی مسئولان بیمارستان تریتا در غرب تهران در جریان مرگ خونین زن جوانی قرار گرفتند.

بدین ترتیب با اعلام این خبر به بازپرس ویژه قتل Murder تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه در بیمارستان حاضر شدند.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که زن جوان از سوی شوهرش هدف 5 ضربه چاقو قرار گرفته و پس ازانتقالش به بیمارستان به خاطر شدت جراحات و خونریزی زن جوان تسلیم مرگ شده است.

ماموران در همان ابتدا شوهر قربانی جنایت Crime را که در بیمارستان بود دستگیر کردند و وی در اعترافاتش گفت: به خاطر مشکلات خانوادگی با زنم درگیر شدم و در یک لحظه با چاقو او را هدف قرار دادم.

وی افزود: وقتی زنم غرق خون روی زمین افتاد تازه متوجه کارم شدم و برای نجات جانش به سرعت او را به بیمارستان رساندم اما بی فایده بود و زنم روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بنا به این گزارش، بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور بازداشت شوهرهمسرکش را صادر کرد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس تهران قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟