به گزارش رکنا، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به لزوم توجه ویژه به بازنشستگان،گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان میراثی گرانبها برای نیروی انتظامی هستند.
به گزارش رکنا، سرهنگ ناصر کشاورز، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس به همراه مسئولان کانون بازنشستگان استان با دو نفر از پیشکسوتان ناجا به نام های سرهنگ محمد رضا شکری پور و سرهنگ احمد علی دباغ در شیراز دیدار کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس در دیدار با این دو پیشکسوت، بیان کرد: بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان سرمایه های ارزشمند ناجا نقش بسزایی در انتقال تجربیات خود به کارکنان دارند.
وی با بیان اینکه باید از این تجربیات به عنوان راهگشای کارهای انتظامی و مأموریتی استفاده کرد، افزود: مجاهدت ها و تلاش های شما عزیزان در طول خدمت بر هیچ کس پوشیده نیست.
کشاورز با بیان این که نباید بازنشستگان و پیشکسوتان را فراموش کنیم، گفت: پیشکسوتان و بازنشستگان در نیروی انتظامی که صادقانه به مردم خدمت کرده اند، مایه افتخار هستند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس با تاکید بر سرکشی و یاد کردن همکاران و عزیزان پیشکسوت و بازنشسته در انتظامی استان فارس، تصریح کرد: سرکشی کردن از این عزیزان در انتظامی فارس به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و این فرماندهی آماده استفاده از نظریات، تجربیات و اندوخته های گران بهای همکاران پیشکسوت و بازنشسته در همه امورات است.
در پایان این دیدار، سرهنگ کشاورز با اهدا لوح تقدیر، از زحمات این دو پیشکسوت و بازنشسته ناجا تقدیر کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟