فروپاشی باند 7 نفره سارقان منزل در تویسرکان

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد معصومی، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در پی وقوع سرقت Stealing های منزل طی چند روز گذشته در شهرستان تویسرکان و گزارش و مراجعه شهروندان به کلانتری11 موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: پس از تشکیل جلسه و طرح و بررسی این موضوع در کلانتری، تیم ویژه اطلاعاتی و عملیاتی از ماموران با تجربه و خبره کلانتری 11 شهرستان تشکیل و اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.
وی خاطر نشان کرد: ماموران پس از بررسی های همه جانبه و معاینه محل های سرقت، با برقراری گشت های ویژه محسوس و نامحسوس و انجام رصد اطلاعاتی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه و پاتوق اعضای باند سارقان را در منزلی در سطح شهرستان تویسرکان شناسایی کردند.
معصومی گفت: ماموران پس از زیر نظر قرار دادن اعضا باند و تعقیب و مراقبت های گسترده و با اطمینان از حضور کلیه اعضا باند در محل، پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضائی به مخفیگاه سارقان اعزام و طی عملیاتی شبانه، متهمان را که هفت نفر بودند بصورت غافلگیرانه دستگیر و جهت بازجویی و تحقیقات به کلانتری11 منتقل کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری کلیه اعضای باند در یک عملیات ضربتی و کشف اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان گفت: سارقان در تحقیقات فنی و بازجویی های صورت گرفته توسط کارآگاهان دایره تجسس کلانتری11 و پس از مشاهده دلایل و مدارک موجود، به ارتکاب سرقت های انتسابی از منازل در سطح شهرستان تویسرکان اعتراف کردند.
وی با بیان این مطلب که سارقان افرادی معتاد Addicted و سابقه دار با جرائم مشابه می باشند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان Prison شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در پایان گفت: سارقان معمولاً منازلی را برای سرقت انتخاب می کنند که از ساختمان های دیگر دورتر، فاقد حفاظ، دارای ساکنین کم و مسن بوده و اموال قابل ملاحظه ای را در آن شناسایی کرده باشند و بر اساس شناسایی قبلی آن ها دسترسی به راه‌های فرار Escape در آن بیشتر باشد. بنابراین از شهروندان خواست ضمن مدنظر قرار دادن تمامی جوانب پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام  کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 232704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟