آن‌ها را به عنوان مسافر سوار کردم. داخل ماشین شکلک درمی‌آوردند و با صدای بلند می‌خندیدند. یکی از آن‌ها که جوان‌تر بود، پرحرفی می‌کرد و می‌خواست مرا هم به حرف بکشد، اما چشم و گوشم از این حرف‌ها پر است و حوصله زن‌های بیکار و علاف را ندارم. کمی جلوتر، سر یک خیابان، دو زن مسافر از من خواستند توقف کنم. از ماشین پیاده شدند. من هم به راه خودم ادامه دادم، اما هنوز چند دقیقه نگذشته‌بود که متوجه شدم گوشی تلفنم را کش رفته‌اند.

بلافاصله بر‌گشتم‌. آن‌ها را پیدا کردم. به سراغشان رفتم. داد و قال راه انداختند. رهگذران فکر می‌کردند برای این دو خانم ایجاد مزاحمت کرده‌ام. به همین خاطر، کوتاه آمدم و دو زن حیله‌گر پسر جوانی را خام کرده و سوار ماشین او شدند.

نمی‌دانستم چه‌کارکنم. خیلی عصبانی بودم. بلافاصله، به کلانتری٣٩‌ رفتم و موضوع سرقت Stealing را اعلام کردم. امروز از کلانتری زنگ زدند. پلیس Police دو زن سارق را در حال سرقت دستگیر کرده‌است. آن‌ها سوار ماشین مردهای جوان می‌شدند و با پرت‌کردن حواس راننده‌ها، دست به سرقت می‌زدند. یکی از این دو زن سارق ٣۶‌ساله است و می‌گوید دوبار سابقه کیفری دارد‌. دوست او هم سابقه کیفری دارد و تازه از زندان‌ آزاد شده‌است. معلوم نیست از چند نفر سرقت کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟