اقدام وحشتناک با برادر زن در پاسگاه نعمت آباد تهران / داماد کینه جو به یونان فرار کرده بود که ...+عکس

شامگاه پنجم اسفند سال 91 فریاد های گوش خراش محمدرضا 30 ساله در یکی از خیابان های حوالی پاسگاه نعمت آباد پیچید و همسایه ها که هراسان از خانه شان بیرون دویده بودند با مردی روبه رو شدند که سراپا آتش بود. خواهر و برادر محمدرضا با پتو آتش را خاموش کردند و خودشان هم دچار سوختگی سطحی شدند. پیکر نیمه جان مرد جوان به بیمارستان منتقل شد اما وی به خاطر شدت سوختگی به کما رفت و شش روز بعد در یازدهم اسفند ماه تسلیم مرگ شد.

خواهر محمدرضا همسرش به نام احمد را عامل این جنایت Crime معرفی کرد و گفت: مدتهاست با شوهرم اختلاف دارم. آخرین بار قهر کردم و به خانه برادرم رفتم اما احمد مقابل در آمد و گالن بنزین را روی برادرم ریخت و او را به آتش کشید تا از من و خانواده ام انتقام بگیرد.

تلاش برای ردیابی داماد فراری آغاز شده بود اما شواهد نشان می داد وی از مرز ایران خارج شده است. با پیگیری های اینترپل روشن شد احمد سی ام مرداد سال 92  بعد از اینکه نتوانسته بود در یونان اقامت داشته باشد بار دیگر به ایران برگشته بود تا از مرز زابل به افغانستان فرار Escape کند . به این ترتیب متهم فراری بازداشت شد و به جنایت خانوادگی اعتراف کرد.

وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده پدر و مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای دامادشان حکم قصاص خواستند.

مادر قربانی گفت: دخترم و احمد از همان ابتدای زندگی با هم اختلاف داشتند. چند روزی بود که دخترم قهر کرده و به خانه برادرش آمده بود. در این مدت چون محمدرضا برای سفر به شمال رفته بود احمد با دخترم تماس گرفت و آنها با هم آشتی کردند.اما وقتی پسرم از سفر برگشت هنوز نمی دانست خواهرش و احمد با هم آشتی کرده اند. دامادم مقابل در خانه آمد وبا پسرم درگیر شد و من از پنجره دیدم که یکباره محمدرضا سراپا آتش شد و فریاد کشید. احمد با نقشه قبلی بنزین تهیه کرده بود تا پسرم را قربانی کینه جویی کند. با آنکه دخترم و پسر کوچکم به خاطر سوختگی های سطحی اعلام گذشت کرده اند اما من به هیچ قیمتی حاضر به گذشت از خون محمدرضا نیستم و برای احمد قصاص می خواهم.

سپس متهم 40 ساله روبه روی قضات ایستاد و منکر قتل Murder عمدی شد.وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و همسرم با هم آشتی کرده بودیم به همین خاطر صبح پنجم اسفند ماه مقابل در خانه برادرزنم رفتم تا همسرم را به خانه برگردانم اما وقتی محمدرضا در را باز کرد به من ناسزا گفت و سیلی به صورتم زد. چون می دانستم محمدرضا عصبی است سکوت کردم و به محل کارم رفتم. شب از سر کار به خانه بر می گشتم که بنزین موتورم تمام شد. به همین خاطر موتور را در خیابان رها کردم و به پمپ بنزین رفتم. من بعد از خرید یک چهار لیتری بنزین مقابل در خانه برادرزنم رفتم تا همسرم را به خانه برگردانم. قصد داشتم بعد از برداشتن همسرم با هم سراغ موتور برویم و بنزین را در موتور بریزیم و به خانه برویم اما وقتی در زدم برادرزنم مقابل در آمد و به محض روبه رو شدن با من شروع به داد و فریاد کرد. او با لگد زیر چهارلیتری بنزین زد و بنزین روی خودش پاشیده شد. من همان موقع آنجا را ترک کردم و چند قدم آن طرف تر فندک زدم تا سیگارم را روشن کنم اما بنزینی که روی زمین ریخته بود شعله ور شد . محمدرضا مقابل چشمانم آتش گرفت. من سعی کردم با کاپشنم او را خاموش کنم اما بی فایده بود. همسرم و برادر کوچکش هم مقابل در خانه آمدند و سعی کردند پتویی را دور محمدرضا بپیچند تا آتش خاموش شود. من از ترسم فرار کردم و از مرز خارج شدم.

وی ادامه داد: باور کنید من در مرگ برادرزنم نقشی نداشتم. او خودش به سمت مرکز آتش که گالن بنزین در آنجا قرار داشت رفت و همین مسئله موجب شد تا بیشتر دچار سوختگی شود.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟