4 مرد برای ادامه فروش انحصاری قرص های روانگردانشان در پاتوق خود 2 فروشنده دیگر قرص های روانگردان را هدف گلوله قرار دادند.

به گزارش رکنا، ساعت 2 ظهر 18 آذر ماه امسال ماموران کلانتری 13 آبادان در جریان درگیری خونین 2 مرد در زیر پل Bridge عابرتانکی ابلحسن آبادان قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل با 2 مرد که از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفته بودند روبرو شدند و خیلی زود مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.

تیم پلیسی در این مرحله پی بردند که 4 مرد سوار بر خودروی پراید سفید رنگ و درحالیکه پلاک خودرویشان را مخدوش کرده بودند به سمت لین دو مرد که در فروش قرص های روانگردان فعالیت دارند تیراندازی کرده و به سرعت پا به فرار Escape گذاشته اند.

در این مرحله ماموران با فرضیه اینکه یک سناریوی انتقام گیری باعث این تیراندازی خونین شده به بررسی دوربین های مداربسته پرداختند و با اقدامات فنی موفق به شناسایی یکی از تیراندازها شدند.

بدین ترتیب ماموران صبح 19 آذر ماه با شناسایی مخفیگاه مردان تیرانداز در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری متهمان شدند و در بررسی از خانه شان 2 اسلحه شکاری به دست آوردند.

ماموران در بازجویی ها پی بردند که مردان تیرانداز از چندی پیش در زیرپل تانکی ابلحسن در کار فروش قرص های روانگردان فعالیت داشته اند اما با حضور چند فروشنده قرص های روانگردان دیگر در پاتوق شان به آنها اعتراض می کنند اما مردان تازه وارد بی تفاوت به اعتراض ها به فروش قرص ها ادامه می دهند که همین باعث انتقام گیری و اجرای نقشه خونینی برای فراری دادن مردان غریبه شده است.

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 232509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟