به گزارش رکنا، ساعت 20:30 دقیقه یکشنبه 14 آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری 13 آبادان در جریان تصمیم هولناک دختر نوجوانی در روی پل Bridge ایستگاه قرار گرفتند.

خیلی زود ماموران با حضور در محل با دختر 14 ساله ای روبرو شدند که قصد داشت با پریدن از روی پل به داخل رودخانه بهمنشیر به زندگی خود پایان دهد.

در این مرحله ماموران شروع به صحبت با دختر نوجوان کردند تا بتوانند وقت بیشتری برای نجات وی از تصمیم مرگبارش به دست بیاورند و در گام بعدی تیمی از ماموران از پشت سر خود را به دختر نوجوان رساندند و در یک اقدام هوشیارانه موفق شدند سوگند را که قصد پریدن به داخل رودخانه را داشت را بگیرند و مانع کار وی شدند.

سوگند که دانش آموز کلاس هفتم است پس از نجات به ماموران گفت: همیشه و به هر دلیل پدر و مادرم مرا به باد کتک می گرفتند و گریه تنها دفاع من بود تا اینکه دقایقی پیش در شبکه اجتماعی واتس آپ با یکی از همکلاسی هایم در حال پیامک دادن بودم که مادرم گوشی را از من گرفت و پس از درگیری لفظی، مرا کتک زد.

وی افزود: خسته شده بودم به همین خاطر از خانه بیرون آمدم و قصد داشتم با پریدن به داخل رودخانه به زندگی ام پایان دهم تا دیگر خانواده ام دستشان به من نرسد و کتکم نزنند که پلیس Police مانع کارم شد.

در این مرحله ماموران سعی داشتند با خانواده سوگند تماس بگیرند ولی دختر نوجوان از ترس اینکه خانواده اش دوباره او را هدف کتک هایشان قرار می دهند از دادن شماره تلفن خانه شان مخالفت می کرد تا اینکه دختر نوجوان وقتی از رییس کلانتری 13 شنید که در حمایت ماموران قرار دارد شماره تلفن پدرش را در اختیار ماموران قرار داد.

پدر و مادر سوگند پس از مراجعه به کلانتری با نوشتن تعهد نامه ای ادعا کردند که دیگر دخترشان را مورد آزار قرار نمی دهند و دخترنوجوان وقتی در برابر این تعهد قرار گرفت پذیرفت تا به خانه بازگردد.

بنا به این گزارش، سوگند پس از مشاوره با مددکار اجتماعی کلانتری 13 آبادان به آغوش خانواده اش بازگشت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟