ادعای مظنون اصلی پرونده تیراندازی مرگبار خیابان دماوند/ 3 بچه محل بازجویی شدند+عکس

به گزارش رکنا، ساعت 2 ظهر شنبه 13 آذر ماه امسال صدای شلیک گلوله در خیابان اشراقی خیابان دماوند سکوت را در هم شکست و مردی در تماس با امدادگران اورژانس تقاضای کمک برای نجات جان جوان 33 ساله ای به نام هادی کرد.

خیلی زود امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند و با پسر جوانی که از ناحیه سر هدف گلوله اسلحه شاه کش قرار گرفته بود روبرو شدند و پس از اعلام این حادثه Incident به ماموران کلانتری 128 تهران نو، هادی به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شد و در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار گرفت.

در این مرحله ماموران با حضور در محل تیراندازی به دستور بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران پدر و پسر و یکی دوستانشان را در صحنه جرم Crime به عنوان مظنون های پرونده تیراندازی خونین دستگیر کردند.

در این مرحله پدر میانسال ادعا می کرد که مرد جوانی به نام پرویز عامل این تیراندازی است که پس از شلیک به سمت هادی پا به فرار Escape گذاشته است.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه پس از 11 ساعت هادی روی تخت بیمارستان امام حسین(ع) به کام مرگ فرو رفت و 3 مظنون پرونده قتل Murder پسر جوان برای تحقیقات بیشتر صبح امروز- یکشنبه – پیش روی بازپرس ایلخانی قرار گرفتند.

مرد میانسال در حالی که اصرار داشت بی گناه است، گفت: هفته پیش هادی خودروی پرویز را گرفته بود که با آن تصادف Crash کرد و هادی چون پولی برای تعمیر خودروی امانتی نداشت به پسرم مراجعه کرد که وی نیز وقتی دید هادی پولی در بساط ندارد جواب رد برای صافکاری خودروی پرویز داد.

وی افزود: از آن زمان آنها با هم اختلاف داشتند و درگیری آنها زمانی بیشتر شد که هادی فهمید دینارهایی که از پرویز خریده است خیلی گرانتر از قیمت اصلی آن خریداری کرده و همیشه این 2 دوست بر سر اختلاف حسابشان با هم درگیر بودند تا اینکه قرار شد روز تیراندازی آنها برای حل شدن مشکلاتشان به خانه من بیایند.

مظنون اصلی پرونده ادامه داد: ظهر بود که هادی به خانه من آمد و منتظر پرویز بودیم که صدای در خانه به صدا در آمد و پس از اینکه هادی در را برای پرویز باز کرد من به دستشویی رفتم که ناگهان صدای تیراندازی را شنیدم.

به سرعت از دستشویی بیرون آمدم که دیدم پرویز دست به اسلحه است و هادی روی زمین افتاده  و پرویز ادعا کرد اگر مانع فرارش شوم من و پسرم و دوستش را که در خانه حضور داشت را به قتل می رساند که به ناچار اجازه به فرار او دادیم و پس از تماس با پلیس Police و امدادگران اورژانس دستگیر شدیم.

پسر جوان و دوستش نیز در ادامه تحقیقات نیز هر یک بهانه ای آوردند که در زمان تیراندازی متوجه شلیک پرویز به هادی نشده اند و وقتی صدای تیراندازی را شنیدند برای کمک به هادی پا در صحنه تیراندازی گذاشته اند.

بنا به این گزارش، 3 مظنون پرونده به دستور بازپرس ایلخانی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارند و تحقیقات برای دستگیری پرویز ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟