به گزارش رکنا، شامگاه جمعه 12 آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری 119 مهرآباد در جریان درگیری چند جوان در بلوار استاد معین قرار گرفتند و ماموران با حضور در محل با جوان 21 ساله ای که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند.

خیلی زود پسر جوان به بیمارستان امام خمینی منتقل شد و تیم پلیس Police در ادامه تحقیقات پی بردند 2 تن از اراذل اوباش با هم چشم تو چشم شدند و همین باعث شروع درگیری بین آنها شده است، که در این درگیری جوان دیگری به هواخواهی دوستش وارد صحنه درگیری شده است، که مورد اصابت چاقو قرار گرفته است.

تجسس های پلیسی برای دستگیری عامل این درگیری خونین ادامه داشت تا اینکه ساعت 7 عصر شنبه 13 آذر ماه  جوان مصدوم به خاطر ضربات چاقو که به سینه و کمرش وارد شده بود روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

همین کافی بود با جنایی شدن این درگیری خونین تیمی از ماموران اداره 10 پلیس اگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که 2 جوان به خاطر چشم تو چشم شدن با هم درگیر شدند که چند جوان دیگری نیز به هواخواهی دوستانشان وارد این درگیری شده اند که مقتول به خاطر ضربات چاقو به سینه و کمرش به قتل رسیده است.

در تحقیقات پلیسی کاراگاهان توانستند همدست جوان چاقو کش را دستگیر کنند.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی با توجه به فرار Escape عامل جنایت Crime دستور دستگیری برای عامل این جنایت را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری متهم فراری پرونده در پلیس اگاهی تهران ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟