هدیه شوم شب عروسی داماد را هوایی کرد / فیلم گفتگو با شبح آبادان + عکس

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police آبادان در جریان زورگیری های مسلحانه 2 جوان موتور سوار در سطح شهر قرار گرفتند و تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی به دستور سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان برای دستگیری زورگیران مسلح وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که مردان مسلح با استفاده از اسلحه کلت ساچمه ای اقدام به زورگیری از طعمه هایشان کرده و در این سرقتها نیز با تیراندازی هایشان باعث زخمی شدن طعمه های خود شده اند.

تیم پلیسی در گام نخست به بررسی دوربین های مداربسته محل های سرقت Stealing پرداختند و خیلی زود موفق به شناسایی یکی از متهمان سابقه دار به نام مسلم شدند.

ردیابی های پلیسی برای دستگیری مسلم کلید زده شد و صبح روز دوشنبه 8 آذر ماه ماموران در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری دزد مسلح شدند و در بررسی از مخفیگاهش یک اسلحه ساچمه ای، 2 بی سیم و شوکر به دست آوردند.

مسلم در تحقیقات پلیسی خود را بی گناه دانست و حتی وقتی در برابر 7 تن از طعمه هایش قرار گرفت ادعا کرد که در سرقت ها حضور نداشته است.

بازپرس شعبه 4 دادگاه عمومی و انقلاب آبادان در این مرحله با تقاضای انتشار عکس این متهم  خواست تا کسانیکه در دام مسلم گرفتار شده اند به اداره پلیس مراجعه کنند و در ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت.

در ادامه مسلم که اصرار بر بی گناهی داشت و خود را بدون سابقه و 23 ساله معرفی کرده بود در اختیار تیم تشخیص هویت قرار گرفت و پس از انگشت نگاری مشخص شد که مسلم 18 ساله است و 7 سابقه زورگیری و سرقت دارد و همین کافی بود تا متهم جوان پرده از راز زورگیری هایش بردارد.

مسلم به ماموران گفت: 10 ماه پیش از زندان Prison آزاد شدم و پدرم که در وضعیت مالی خوبی قرار دارد یک کارگاه خیاطی را در اختیارم قرار داد و پول خوبی به دست می آوردم و در این مدت نیز با یکی از دخترهای فامیل ازدواج کردم و پدرم به عنوان یادگاری یک اسلحه کلت ساچمه ای به من هدیه داد.

وی افزود: از نظر مالی تامین بودم تا اینکه چند بار قرص روانگردان خوردم و باعث شد تا جنون سرقت دوباره به سراغم بیاد و از 40 روز پیش با 2 تن از دوستانم که در زندان آشنا شده بودم تماس گرفتم و قرار شد تا با هم یک باند مخوف تشکیل دهیم تا در سطح شهر معروف شویم.

مسلم ادامه داد: با دوستانم در خیابان های خلوت پرسه می زدیم و پس از شناسایی طعمه هایمان به بهانه پرسیدن آدرس به آنها نزدیک می شدیم و با استفاده از اسلحه دست به سرقت می زدیم و سپس برای قدرت نمایی و ترساندن طعمه هایمان به سمت آنها شلیک می کردم.

وی افزود: پس از تیراندازی طعمه هایم فکر می کردند کشته شده اند و از یکی دوستانم که در یک بیمارستان کار می کند و فکر نمی کرد که سرقتها کار من باشد به من گفته بود زن جوانی را به بیمارستان انتقال داده اند که دزدان پس از سرقت به سمتش تیراندازی کردند و زن جوان فکر می کرد که به قتل Murder رسیده و شوکه بود.

مسلم که 2 ماه دیگر فرزندش به دنیا می آید در حالیکه ابراز پشیمانی می کرد 2 همدست دیگرش را که مهدی و محمد نام دارند لو داد.

در این مرحله ماموران عصر پنج شنبه 11 آذر ماه در عملیاتی غافلگیرانه با شناسایی 2 متهم فراری پرونده موفق به دستگیری مهدی و محمد شدند.

محمد در اعترافاتش گفت: 2 ماه پیش از زندان آزاد شدم و به خاطر مشکل مالی که داشتم داخل یک چادر مسافرتی در پارک معلم زندگی می کردم تا اینکه مسلم که در زندان با هم آشنا شده بودیم به سراغم آمد و ابتدا فکر کردم قصد دارد مرا در کارگاه خیاطی اش مشغول به کار کند اما فهمیدم مسلم قصد دارد با مهدی که یکی از همسلولی هایمان بود قصد دارد باند سرقتی تشکیل بدهد.

وی افزود: به خاطر اعتیادم به شیشه و بی پولی پیشنهاد مسلم را قبول کردم و وارد باند سرقت شبح شدم.

محمد ادامه داد: مسلم برای من نیز یک اسلحه تهیه کرده بود تا در صورت نیاز از آن استفاده کنم و قصد داشتیم به شهرهای دیگر برویم و سرقت هایمان را ادامه دهیم که دستگیر شدم.

مهدی نیز در ادامه گفت: به خاطر تامین هزینه های اعتیادم وارد باند شبح شدم و چون در زمان سرقت مواد زیادی کشیده بودم از لحظه های سرقت صحنه زیادی به یاد ندارم.

بنا به این گزارش، متهمان پس از افشاگری پیش روی ماموران بازسازی صحنه های سرقت شان را انجام دادند و 3 سارق خشن به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟