این جوان پس از قتل Murder در حالی‌که گریه می‌کرد، با پلیس Police تماس گرفت و گفت‌: «من خواهرم را کشته‌ام.»مأموران با اطلاع از این جنایت Crime که در یکی از خانه‌های شهر «فسا» اتفاق افتاد، به محل حادثه Incident رفتند و با جسد خونین دختر در راهروی خانه روبه‌رو شدند.

تحقیقات پلیس نشان داد این خواهر و برادر در خانه پدری‌شان به صورت مجردی زندگی می‌کردند.عامل قتل در بازجویی‌ها گفت: من و خواهرم از مدت‌ها قبل با هم درگیر بودیم اما چند روز بود که با هم کاری نداشتیم و هر کس به فکر زندگی خودش بود. نیمه شب وقتی به خانه رفتم متوجه شدم او در خانه نیست تا اینکه نزدیک صبح به منزل آمد. با عصبانیت در حال قدم زدن بودم که به من توهین کرد و گفت تو با من چه کار داری؟ از سوی دیگر چند وقتی بود که به رفتارهایش شک کرده بودم.همین باعث مشاجره لفظی ما شد و ناگهان خواهرم به سمتم حمله کرد. خیلی عصبانی شدم و او را به زمین کوبیدم که خواهرم فریادی کشید و بر زمین افتاد.

پس از آن رفتم و خوابیدم. حدود ساعت 3 بعد از ظهر از خواب بیدار شدم و دیدم خواهرم خونین روی زمین کنار راه پله افتاده است. دست و پایم شروع کرد به لرزیدن و وحشت‌زده به جسدش خیره شدم. اصلاً فکرش را نمی‌کردم که خواهرم را به قتل رسانده‌ام. نمی‌دانستم چه کنم، ساعاتی کنارش ماندم و بعد از آن به برادرم زنگ زدم و موضوع را برایش توضیح دادم که گفت با پلیس تماس بگیرم و من هم همین کار را کردم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟