دردسر بزرگ برای مهندس شیشه ای +عکس

به گزارش رکنا، ساعت 11 شامگاه شنبه 6 آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری 108 نواب در جریان دستگیری مرد مرموزی که قصد داشت پس از تصادف Crash با خوروی ماکسیما و پژو 206 پا به فرار Escape بگذارد در حلقه محاصر مردم گرفتار شده است.

بدین ترتیب ماموران با حضور در خیابان قصرالدشت اقدام به دستگیری مرد مرموز کرده و در بررسی شماره پلاک خودرویش مشخص شد که پراید سفید رنگ ساعتی قبل از بزرگراه اشرفی اصفهانی سرقت Stealing شده است.

در این مرحله صاحب پراید سرقتی با مراجعه به کلانتری 108 نواب به ماموران گفت: در بزرگراه اشرفی اصفهانی مرد جوانی را به عنوان مسافر دربستی سوار بر خودرویم کردم اما پس از دقایقی مسافر جوان به سمتم حمله کرد و ادعا کرد که پلیس Police است و با تهدید بر اینکه اگر با او همکاری نکنم برایم اسلحه می کشد مرا از خودرو به بیرون پرت کرد و پا به فرار گذاشت.

صبح امروز متهم 29 ساله برای تحقیقات بیشتر پیش روی بازپرس علی وسیله ایرد موسی در شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 قرار گرفت و گفت: لیسانس عمران دارم و مدتی است که به مواد مخدر Drugs شیشه اعتیاد پیدا کردم.

وی افزود: شب گذشته پس از خرید مواد مخدر و مصرف آن در میدان صادقیه در حالت عادی نبودم و نیاز به پول داشتم که تصمیم به سرقت گرفتم.

وی افزود: به عنوان مسافر سوار بر خودروی پرایدی شدم و چون می خواستم نقشه ام بدون دردسر به اجرا برسد به راننده جوان ادعا کردم که به صورت دربستی مرا تا مسیری برساند که در میان را به او حمله کردم و پس از برداشتن سوئیچ خودرو، راننده را به بیرون پرت کرده و به سرعت پشت فرمان نشستم و پا به فرار گذاشتم.

دزد جوان گفت: در حالت عادی نبودم که با چند خودروی عبوری تصادف کردم که در محاصره مردم گرفتار شدم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس علی وسیله ایرد موسی در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته شد تا دیگر جرائم احتمالی این دزد The Thief تازه کار فاش شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟