پورشه را جای ممنوع گذاشت، پلیس منفجرش کرد + عکس

یک مرد جوان 25 ساله هفته گذشته هنگام شب در بولوار سن - ژرمن شهر پاریس دنبال جای پارک بود اما هرچه تلاش کرد محلی خالی را نیافت. جوان به ناچار اتومبیل پورشه کاره را S خود را که حدود 150 هزار یورو ارزش دارد در ایستگاه تاکسی پارک کرد و به یک کلوب شبانه رفت.

پس از خروج از کلوب شبانه چون حالش مساعد نبود به جای اینکه با پورشه اش به خانه برود ترجیح داد یک تاکسی خبر کند . ضمن اینکه چراغ خطرهای اتومبیلش را روشن گذاشت.

اما در این دوران که به دلیل بیم از حملات تروریستی وضعیت فوق العاده در فرانسه برقرار است ، رها کردن وسیله نقلیه با چراغ های روشن آن هم در محلی ممنوع کار عاقلانه ای نیست.

درواقع، بامداد ماموران پلیس Police پاریس پورشه را در این وضعیت مشاهده کرده و بلافاصله آن را به عنوان یک وسیله نقلیه مشکوک گزارش دادند. ساعتی بعد، ماموران واحد خنثی سازی بمب به محل آمده و کاپوت جلو را منفجر کردند.

راننده بدشانس به روزنامه پاریزین گفت: من نباید اتومبیلم را در محل خلاف پارک می کردم. به هرحال، قبل از عملیات خنثی سازی، ماموران پلیس تحقیق کرده و با موسسه لیزینگ که من پورشه ام را به طور قسطی از آنجا خریداری کرده ام، تماس گرفتند و سپس به من تلفن زدند.

جوان افزود: من وضعیت را برای پلیس شرح داده و عذرخواهی کردم و گفتم فورا برای برداشتن اتومبیلم به محل خواهم آمد. ظاهرا، آنها متوجه حرفهایم نشدند زیرا وقتی از راه رسیدم آنها کاپوت را ترکانده بودند!

دفتر رئیس پلیس پاریس در پرسش لو پاریزین در رابطه با این حادثه Incident سکوت کرد. مرد جوان خشمگین اطمینان داد که این ماجرا را با گرفتن وکیل دنبال کرده و خواهان خسارت می شود. علاوه براین، وی گفت: من هنوز انتظار دارم پلیس به من توضیح دهد چه چیز اتومبیل من مشکوک بوده است!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 230841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟