اعتراف عجیب مرد مست که اشتباهی سر از خانه ای در تجریش در آورد

عصر 28 آبان امسال مردی با ماموران کلانتری 101 تجریش تماس گرفت و از حضور دو سارق روی پشت‌بام خانه همسایه‌شان خبر داد و برای دستگیری آنها کمک خواست.

ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند یکی از سارقان فرار Escape کرده اما سارق دیگر با پریدن به پشت‌بام خانه کناری، از طریق تراس وارد حیاط آنجا شده است.

ماموران وارد خانه شدند و این سارق چاقو به دست را خلع سلاح کردند. در بازرسی بدنی از این مرد چاقو، افشانه، پیچ‌گوشتی، یک میلیون تومان پول، 20 فقره تراول چک 50 هزارتومانی، ساعت مچی، سه عدد دستبند نقره، مقداری طلا، شش حلقه انگشتر نقره، 16 عدد گوشواره و چهار آویز گردنبند کشف کردند.

ماموران به تحقیق از شاکی پرداختند که معلوم شد شب حادثه Incident خانه نبوده و زمانی که از ماجرا باخبر شده به خانه‌اش آمده و با دیدن سارقان فراری با آنها درگیر شده که دزدان کتکش زده بودند.

متهم در کلانتری مورد بازجویی قرار گرفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد و به افسر بازجو گفت: من و دوستم مشروب خورده بودیم. در حال خود نبودیم و اشتباهی از طریق پنجره وارد این خانه شده و اموالی را برداشتیم. گمان می‌کردیم وارد خانه خودمان شده و اموال متعلق به خودمان است و مردی که ما را تعقیب می‌کند، سارق است که او را بشدت کتک زدیم. زمانی که بازداشت شدم، متوجه شدم او مالباخته است و من سارق.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران، با دستور قاضی Judge عموزاد، متهم روانه زندان Prison شد. تحقیقات ماموران پایگاه یکم پلیس Police آگاهی تهران از متهم در حالی ادامه دارد که همدستش تحت‌تعقیب است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 230840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟