20 گردشگر خارجی در دام پلیس قلابی های یزد+عکس

سردار "ایرج کاکاوند" فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت Stealing وجوه نقد از دو گردشگر خارجی در یکی از خیابان های شهر یزد و با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان باتجربه دایره سوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از بازنگری شیوه و روش ارتکاب سرقت متوجه شدند سارقان با معرفی و تحت پوشش خود به عنوان مامور پلیس اقدام به سرقت از دو توریست خارجی کرده اند. سردار کاکاوند ضمن اشاره به کار فنی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس و شناسایی و ردگیری خودروی متهمان افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری عوامل انتظامی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از دو ساعت پس از آخرین سرقت، خودروی سارقان را در خروجی شهر یزد متوقف و اعضای این باند سه نفره تبهکار را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: سارقان که هر کدام دارای چندین فقره سابقه کیفری هستند پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی های انجام شده به 20 فقره سرقت از گردشگران خارجی در استان های قم، تهران، اصفهان و یزد تحت پوشش مامور ناجا اعتراف کردند. فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با بیان اینکه تحقیقات بیشتر پلیس از متهمان دستگیر شده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس استان از ابتدای سال جاری تاکنون باندهای تبهکار بسیاری قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و به محاکم قضائی تحویل داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟