«نصیر-ب» که یکی از مهره‌های اثرگذار در شبکه مخوف مواد مخدر Drugs کشور بود و 11 شبکه بین‌المللی مواد تحت نظارت و کنترلش فعالیت داشتند چندی قبل در عملیات اطلاعاتی گسترده و پیچیده پلیسی در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر شد. به گفته رئیس پلیس Police مواد مخدر کشور با توجه به نفوذ این مهره در شبکه قاچاق Contraband مواد، دستگیری او سبب کاهش حجم قابل توجهی از ورود مواد مخدر به ایران شده است.

سردار محمد مسعود زاهدیان به تسنیم گفت: «در بررسی‌های به عمل آمده از فعالیت «نصیر» مشخص شد 11 شبکه بین‌المللی تحت کنترل او بوده‌اند. همچنین همزمان با دستگیری نصیر، حدود 300 نفر از افراد مرتبط با شبکه وی که تحت مجموعه این قاچاقچی Smuggler بین‌المللی در سراسر کشور فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.»

وی افزود: «پس از دستگیری این قاچاقچی بین‌المللی تاکنون مقدار قابل توجهی اموال منقول و غیرمنقولش شناسایی شده است. براساس بررسی‌های انجام شده تا این لحظه نزدیک به 100 خانه مسکونی در سراسر کشور، تعداد قابل توجهی خودرو و مقدار زیادی زمین و پول نقد از این تبهکار کشف و ضبط شده است. بررسی سوابق نصیر نشان می‌دهد او علاوه بر قاچاق مواد، در قتل، آدم ربایی و گروگانگیری نیز فعالیت گسترده‌ای داشته و همچنین عامل شهادت چندین نفر از مأموران پلیس بوده است.»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟