فرار نافرجام لامبورگینی  با سرعت مافوق مجاز از ایست پلیس+عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ نصراله بیگلری، رئیس پلیس Police راه استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پاسگاه پلیس راه آزاد راه قزوین - زنجان حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور قزوین - زنجان، یک سواری لامبورگینی را به علت ارتکاب تخلفات حادثه Incident ساز متعدد و سرعت غیر مجاز مشاهده و به راننده آن دستور ایست دادند که بدون توجه به دستور پلیس متواری شد.
رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: پس از اعلام این امر و دستور برای توقیف سواری متخلف، ماموران پاسگاه پلیس راه آزاد راه قزوین - زنجان موفق به متوقف کردن سواری لامبورگینی شدند.
وی تصریح کرد: راننده خودروی فوق با ارتکاب تخلف سرعت غیر مجاز، حرکات مارپیچ و نمایشی و عدم رعایت فاصله طولی باعث اختلال در نظم ترافیکی شده بود که به علت تخلفات متعدد و سرعت غیر مجاز 240 کیلومتری متوقف و به پارکینگ منتقل شد.
بیگلری در پایان گفت: با توجه به اینکه پلیس راه استان قزوین با ایجاد هر گونه بی نظمی و اختلال در وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی استان به شدت برخورد خواهد کرد، به رانندگان محترم توصیه کرد از ارتکاب هر گونه تخلف رانندگی در راه های استان قزوین اجتناب کنند زیرا چتر نظارتی پلیس راه استان برای برخورد با رانندگان متخلف بر کلیه جاده های برون شهری استان قزوین برافراشته است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 230557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟