سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" گفت : در پی چندین سرقت Stealing مسلحانه از ویلا های هفت باغ شهر کرمان دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 24 قرار گرفت.

سرهنگ "روانبخش" افزود: تیم تجسس کلانتری 24 با انجام اقدامات پلیسی از محل سرقت های انجام شده مشخصاتی از سارق بدست آوردند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری با بدست آوردن این اطلاعات به کنترل نامحسوس در محدوده نقاط جرم Crime خیز پرداختند و سرانجام متهم را شناسائی و با تعقیب و مراقبت سارق را در یکی از ویلاهای حاشیه جنوبی شهر کرمان با یک قبضه سلاح غیر مجاز در حالی که قصد سرقت دیگری را داشت، دستگیر کردند.

سرهنگ روانبخش افزود: سارق که در بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی با شواهد موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، به 5  سرقت مسلحانه از ویلاهای هفت باغ شهر کرمان اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می کند و از عموم شهروندان خواست منازل خود را به تجهیزات ایمنی همچون، نرده، دزدگیر، دوربین مداربسته، درهای ضد سرقت و حفاظ برای پنجره ها و بالکن های منازل خوداستفاده کنند وهرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟