15 سال زندان برای مرد افغانی که از شکنجه کودک ربوده شده تهرانی عکس گرفته بود+ تصاویر

پانزدهم اسفند 94 یک زن و مرد افغان به کلانتری 159بی سیم رفتند و از ناپدید شدن پسر 10 ساله شان به نام محمد خبر دادند. آنها گفتند: پسر10ساله‌ مان در یک کارگاه خیاطی حوالی خیابان مولوی کار می‌کند. او ظهر وقتی از مدرسه به خانه برگشت به کارگاه خیاطی رفت اما دیگر به خانه برنگشت. اول گمان می کردیم چون روزهای آخر سال است پسرم تا دیروقت برای کار در کارگاه مانده اما وقتی با صاحب کارش به نام نظر تماس گرفتیم متوجه شدیم او عصر به خانه برگشته است.

تلاش برای افشای راز ناپدید شدن پسرنوجوان آغاز شده بود که یک روز بعد چند مرد با پلیس 110تماس گرفتند و گفتند از خانه همسایه شان صدای ناله به گوش می رسد. ماموران کلانتری مولوی مقابل در خانه مورد نظر رفتند و فریادهای کمک خواهی یک پسربچه را شنیدند. ماموران پلیس Police وارد زیرزمن خانه قدیمی شده و با یک چمدان مرموز روبه رو شدند. ماموران پس از گشودن در چمدان با یک پسربچه روبه رو شدند که دست و پایش با چسب و طناب بسته و روی سرش نایلون کشیده شده بود. پسربچه با آمبولانس اروژانس به بیمارستان منتقل شد و گفت که محمد نام دارد.در بررسی ها روشن شد وی همان پسری است که یک شب قبل ناپدید شده بود. پلیس به بازجویی از مرد صاحب خانه که صاحب کار محمد بود پرداخت.

نظر 28ساله گفت: از ماجرای پیدا شدن پسربچه طناب پیچ در خانه اش اطلاعی ندارد و نمی داند چه کسی این پسر را به خانه اش منتقل کرده است.

وقتی در بررسی های بعدی روشن شد نظر خواستگار خواهر محمدبوده و با مخالفت خانواده وی روبه رو شده است فرضیه آدم ربایی خواستگار کینه جو قوت گرفت اما نظر در بازجویی های بعدی ادعای تازه ای مطرح کرد.

وی گفت: دو نفر از دوستانم چمدانی را به خانه ام منتقل کردند و از من خواستند تا چمدان را در خانه ام نگهداری کنم. من نمی دانستم داخل چمدان محمد که در کارگاه خیاطی ام مشغول به کار است حبس شده است. نظر که در مسیر تحقیقات حرف های ضد و نقیضی را مطرح کرده بود آخرین بار گفت: می خواهم حقیقت را بگویم. یکی از دوستانم که با پدر محمد خصومت داشت پسرش را گروگان hostage گرفت و در ازای ازادی اش 8هزار دلار خواست. من به محض اینکه از این ماجرا مطلع شدم مبلغ درخواست شده را به مرد گروگان گیر پرداختم و پسربچه را به خانه خودم آوردم. من می خواستم او را آزاد کنم اما قبل از ازادی همسایه ها با پلیس تماس گرفته بودند.

پسر 10ساله که از مرگ نجات یافته بود به پلیس گفت: چند ماهی است در کارگاه نظر کار می کنم. بعد از مدرسه به انجا رفته بودم که او به من یک آبمیوه داد. وقتی اب میوه را خوردم بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم که دست و پایم بسته بود و در یک جای تنگ زندانی Prisoner شده بودم.

با توجه به مدرک های به دست امده علیه نظر کیفرخواست صادر و به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست حسین اصغرزاده و با حضور دو مستشار تشکیل شد نظر منکر آدم ربایی شد. وی گفت: من تاجر هستم و همسر و فرزندانم در افغانستان زندگی می کنند. چند سالی است که برای کار به ایران آمده ام و خواستگار خواهر محمد بودم. برای هم وطنانم صرافی می کنم. پول کارگران افغانی را که در ایران کار می کنند را می گیرم و آن را به دست خانواده هایشان در افغانستان می فرستم. من انگیزه ای برای ادم ربایی نداشتم و حالا قربانی یک توطئه شده ام. نمی دانم چه کسی محمدرضا را داخل چمدان محبوس کرده و به خانه ام اورده است.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده نظر را به 15سال زندان Prison به جرم Crime ادم ربایی محکوم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

a9aabc5266a54eb184db27548e6f767d

jpg

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

فیلم / اقدام زشت با دختر همسایه / جسد تکه تکه این دختر در جنگل پیدا شد + عکس

آزار و اذیت دختر ترسو داخل پراید پارک شده در جاده مخصوص کرج / این دختر با دوست پسرش در حال گفتگو بود که ...+عکس

جوان ۲۳ ساله در چشمه آب گرم ذوب شد!

اقدام کثیف 3 جوان با مشتریان در استخر لواسان + اعتراف و عکس متهمان

این 2 جوان گربه سیاه بچه پولدارهای شمال تهران بودند / آنها را می شناسید؟+عکس

جیغ و فریادهای یک زن در خیابان فلسطین راز یک مرد سابقه دار را لو داد+ عکس و فیلم گفتگو با متهم

اقدام زشت با یک دختر در حیات خلوت + عکس متهم

دخترک نمی‌دانست مادرش به قتل رسیده! +عکس

راز چمدان سیاه عروس 2500 سکه‌‌ای

مسافرانی که زیر چرخ‌های تریلی له شدند +عکس

دستگیری خواستگار قاتل در الموت + عکس متهم و قربانیان

نمایش عجیب یک جادوگر که مردی را کشت و زنده کرد + عکس

دوئل کثیف 2 دختر برای ازدواج با جوان آبادانی

خرید خودروی نیم میلیادری با اسلحه در دست / صاحب خودرو در شهر ری رها شد

دختر را به انباری تعویض روغنی برده بود و ... / چاره جز تلافی با دوستم نداشتم + عکس

باردار شدن دختر 14 ساله با آزار و اذیت پدر و پسر پولدار

زن جوان شوهرش را در اتاق خواب به آتش کشید

فیلم / اقدام زشت مامور شهردار در برخورد با زن دستفوش / شهردار مامور را اخراج کرد + عکس

22 سال زندگی در زندان انفرادی از ترس زندانیان اعدامی+ عکس

فیلم /اقدام زشت زن شوهردار با دوست پسرش در برابر دوربین فیلمبرداری مرد بی نوا+ عکس

راز تلخ دختر 17 ساله ای که تیپ پسرانه زد با زن بیوه دوست شد

فیلم / روستائیان مرد کثیف را از پاسگاه بیرون کشیدند و به دار آویختند+ عکس

بلایی که زن 42 ساله با چاقو بر سر دوست پسر جوانش آورد+ عکس

 

 

 

صف طولانی هواداران برای دیدن سوپراستار مشهور سینما +تصاویر

جزئیات تازه درباره درگذشت خواننده سرشناس پاپ +عکس

عکس دیده نشده از جوانی های خواننده سرشناس پاپ ایران در فیلیپین بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش "چهره بدون عمل زیبایی" پیوست! +عکس

 

کدخبر: 230235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟