اصل و نسب ترامپ، روسی است!+عکس

روزنامه تایمز بریتانیا «آمار» دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا را در آورده و خبر داده که او از نسل موسسان و حاکمان روسیه است؛ گویا اصل و نسب پرزیدنت ترامپ به «روریک»، بنیانگذار روسیه بر می گردد!

بررسی اطلاعات مربوط به شجره‌نامه خانوادگی ترامپ نشان می دهد که مادر دونالد، اسکاتلندی الاصل و از بستگان روریک، موسس روسیه در قرن نهم است. به عبارت دیگر، «ماری‌آن ترامپ» مادر رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در سال 1912 در اسکاتلند متولد شده اما زمانی که 17 سال داشته به ایالات متحده نقل مکان کرده است.

پیشتر و قبل از پیروزی در انتخابات روز هجدهم آبان، ترامپ بارها و بارها باراک اوباما را بخاطر اصل و نسب و پیشینه خانوادگی اش به باد انتقاد گرفته بود. مثلاً اینکه رئیس جمهور سیاه پوست، متولد آمریکا نیست و در آفریقا به دنیا آمده است!

حالا شاید بسیاری از تحلیلگران، دلیل نزدیکی دونالد ترامپ و رئیس جمهور ولادیمیر پوتین را پیدا کرده باشند؛ سرزمین مادری و اجدادی مشترک، ولادمیر و دونالد را بهم نزدیک کرده و چه بسا به تعبیر بسیاری از کارشناسان در آینده سبب ترمیم روابط مسکو - وانشگتن شود.خانواده روریک از قدیمی‌ترین نژادها در اروپای قدیم محسوب می‌شود که تا سال 1598 در روسیه حکومت می‌کردند باید منتظر بود و دید که از سال 2017 به بعد، ترامپ و پوتین چگونه با هم تعامل خواهند داشت؟!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت دختران زیبا در آتلیه های زیرزمینی عکاسی

نمی خواهم هووی جاری ام شوم

90 روز شکنجه وقیحانه زن 43 ساله در آپارتمان دوست پسرش +عکس

اسلحه کشی زن بیوه روی مردان مزاحم +فیلم گفتگو با این زن و عکس

عجله عجیب دختر و پسر دانشجو برای جدایی / دختر: تا دو سال قبل از عقد عروسک‌بازی می‌کردم

فیلم اتفاقی از تصادف وحشتناک و مرگبار هیوندا النترا در مشهد+ عکس

 

فیلم مرد مورچه ای را در 30 دقیقه ببینید + دانلود رایگان

کار خیرخواهانه خواننده زن جوان + عکس

بازیگری که در ۸۰ سالگی سیاستمدار شد +عکس

 

کدخبر: 229953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟