اعتراف 4 مدیر « کلوپ ١٨» که برای 341 هزار عضو پست های غیر اخلاقی می گذاشتند

تحقیقات در‌‌خصوص این پرونده تا جایی ادامه داشت که ماموران با استفاده از رهگیری‌های تخصصی در فضای مجازی، موفق به شناسایی آدرس تلفن ثابت مورد‌استفاده مدیر کانال در مشهد شدند و با ارجاع پرونده به شعبه‌۲۳۳ دادیاری مشهد، قاضی Judge مهدی حقدادی، دادیار ویژه جرائم رایانه‌ای دادسرای مشهد، دستور دستگیری متهم را صادر نمود؛ لذا با شناسایی مالک تلفن و انجام تحقیقات از وی، پسر جوانی که مدیر کانال بود، دستگیر شد.

متهم که ٢۴سال دارد و دارای مدرک کارشناسی رشته عمران است، در بازجویی‌ها، ضمن اعتراف به بزه انتسابی‌اش، سه همدست دیگرش را به پلیس Police معرفی کرد. با دستور قاضی حقدادی، سه متهم دیگر این پرونده که یکی از آنان دارای مدرک داروسازی و دیگری کارشناسی عمران است، طبق قرار‌های صوری ماموران، دستگیر شدند. ماموران در بررسی‌های تخصصی سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی متهم اصلی این پرونده، به اطلاعات دیگری دست یافتند که نشان می‌داد او دو کانال مستهجن دیگر نیز تحت عناوین «این‌جوری نمی‌تونم» و «کلوپ١٨» راه‌اندازی کرده‌است.به گفته دادیار شعبه‌٢٣٣دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، دستور بازداشت متهمان تا خاتمه تحقیقات صادر گردید.

قاضی مهدی حقدادی در ادامه، با بیان اینکه تعداد ٣۴١هزار و ٨٠٠نفر از سراسر کشور در کانال‌های مربوطه عضو هستند، اظهار کرد: چهار متهم دستگیر‌شده در بازجویی‌های تخصصی پلیس، هدف خود از راه‌‌اندازی این کانال مستهجن را کسب درآمد عنوان کرده‌اند. همچنین، افرادی در زمینه‌های شغلی مختلف همچون لوازم آرایشی و بهداشتی در این کانال تبلیغات داشته‌اند که این موضوع در حال بررسی است و کسانی که با علم و اطلاع از مستهجن‌بودن کانال‌ها اقدام به تبلیغ در کانال نموده‌باشند، به عنوان معاون جرم، تحت تعقیب قرار خواهند‌گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

ارتباط غیراخلاقی معلم ورزش زن با 3 دانش آموز پسر +عکس

اعدام برای مرد 48 ساله به خاطر آزار و اذیت پسر 8 ساله

علاقه زشت پسر دانشجو برای عکاسی مخفیانه از دختران جوان

مالک خانه میلیاردی سعادت آباد تهران کیست؟

در میهمانی شبانه باغ هلو مسعود به من ابراز علاقه کرد / بعد از شب شوم عروسی شوهرم دیگر سراغی از من نگرفت

حمله وحشیانه به خانه روستای/ پیرمرد تا حد مرگ کتک خورد+عکس

 

کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشورمان در آمریکا! +عکس

آرزوی پدرمرتضی پاشایی در دومین سالگرد درگذشت پسرش +عکس

20 کیلو کاهش وزن ملیکا شریفی نیا از زبان خودش + عکس قبل و بعد از کاهش وزن

 

کدخبر: 229868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟