چهاردهم اسفند سال 90 مردی با پلیس Police قزوین تماس گرفت و از قتل Murder مردی به نام غلامعلی در خانه‌اش در خیابان فردوسی خبر داد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند که او بر اثر خفگی به قتل رسیده است. با تحقیق از همسر مقتول معلوم شد که خودروی پژو 206 شوهرش نیز سرقت Stealing شده است.

در ادامه تحقیقات، همسر مقتول چند شماره تلفن را در اختیار پلیس قرار داد که شوهرش با آنها در ارتباط بوده است. تحقیقات نشان می‌داد صاحب یکی از شماره تلفن‌ها در همان منطقه روزهای قبل تردد داشته و همچنین روز جنایت Crime توسط اهالی حوالی خانه مقتول دیده شده است.صاحب تلفن به‌نام حسن دستگیر شد که در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: به‌دنبال مشکلات اخلاقی مقتول در یک موقعیت مناسب با پارچه او را به قتل رساندم و پس از سرقت خودرو و مبلغ 350 هزارتومان از جیبش فرار Escape کردم.

متهم پس از بازسازی صحنه قتل ‌روانه زندان Prison شد. ‌این در حالی بود که ماموران متوجه جنایت مشابهی شدند. تحقیقات نشان می‌داد، مقتول به نام حبیب نیز در ویلای شخصی خود در روستای عبدل‌آباد بر اثر خفگی به شیوه‌ای مشابه به قتل رسیده و خودروی پراید و تلویزیون او سرقت شده است. یک هفته بعداز قتل وی نیز خودرویش بدون سرنشین رها شده بود.

با کشف این سرنخ حسن از زندان به دادسرا منتقل شد و این جنایت را هم اعتراف کرد و گفت: هنگامی که برای تفریح به دریاچه اوان می‌رفتم در مسیر سوار خودروی پراید مقتول شدم و با هم آشنا شدیم و قرار شد برای گچ‌کاری به ویلای شخصی‌اش بروم. بعد از چند روز با همراه وی تماس گرفتم و با هم به آنجا رفتیم و به دلیل مشکلات اخلاقی که داشت با پارچه‌ای که همراه داشتم وی را خفه کردم و از ویلا خارج شدم.

 پس از صدور حکم دو‌بار قصاص و تایید آن، پرونده وی به اجرای احکام دادگستری استان قزوین ارسال شد و او روز دوشنبه در محوطه زندان قزوین به دار مجازات آویخته شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

زیبا کاری کرد که شوهرم نسبت به من سرد شد/ او و شوهرم در ویلای شمال دستگیرشدند

اعتراف 2 برادر به کشتن 2 خواهرشان که مشکل اخلاقی داشتند / 2 جسد زن در اطراف شیراز دفن شده بودند

زن جوان از کشتن پسر خردسالش فیلم گرفت و برای شوهر فراری از خانه فرستاد + عکس

سقوط مرگبار 2 دانشجو دختر به کانال آب هنگام سیلاب در خرم آباد + فیلم و عکس

تازه از زنم جدا شده بودم که گرفتار رفتارهای شیطانی دختر 20 ساله شدم

 

دورهمی دوستانه 5 بازیگر زن ایرانی در آشپزخانه پرتغالی+عکس

پسر بازیگر مشهور ایرانی کافی شاپ خود را تاسیس کرد +عکس

عکس جدید آزاده نامداری از همسر و دختر سی و چند روزه اش گندم! +عکس

 

کدخبر: 229331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟