دزد مسلح کامیونداران فیلم خود را هم انکار کرد+فیلم و عکس

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس آبادان در جریان زورگیری از راننده های خودروهای کامیون در میدان ورودی شهر قرار گرفتند و با افزایش این پرونده ها سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان دستور داد تا تیمی ازماموران پلیس برای دستگیری عامل سرقت ها وارد عمل شوند.

ماموران در گام نخست به محل سرقت رفته و پی بردند که زورگیر جوان همراه همدستش با در دست داشتن اسلحه به محل استراحت راننده های کامیون رفته و اقدام به زورگیری از آنها می کند.

تیم پلیسی به بررسی دوربین های مداربسته پرداخته و توانستند تصویر جمال 27 ساله را که از متهمان سابقه دار بوده و چندی پیش از زندان آزاد شده به دست آورند.

جمال آخرین بار در زمان دستگیری با ماموران درگیر شده بود و برای فرار اقدام به تخریب خودروی ماموران کرده بود که در این مرحله تیم پلیسی با اطلاع از مسلح بودن متهم، وی را تحت نظر قرار دادند و با یک سناریوی تصادف ساختگی در ایستگاه 12 قدس موفق به دستگیری جمال شدند.

ماموران در زمان دستگیری موفق به کشف 2 گوشی و 200 هزار تومان پول از جمال شدند اما او در حالیکه تصاویر دوربین مداربسته صحنه اقدام زورگیری مسلحانه اش را همراه با دوستش نشان می داد ادعای بی گناهی کرد.

بنا به این گزارش، در این مرحله تحقیقات برای دستگیری همدست فراری جمال و اعترافات این متهم در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد.

علی رنجکش

 

حجم فایل صوتی: 2.10M | مدت زمان فایل صوتی: 00:02:17
کدخبر: 229218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟