به گزارش رکنا، مرداد ماه سال 83 بود که مسئول مترو قیطریه برای بررسی چاه های ایستگاه مترو دست به کار شد و زمانیکه به یکی از چاه ها رسید احساس کرد که عمق یکی از چاه ها کم شده است و زمانیکه برای بررسی وارد چاه شد جسد مرد جوانی را پیش روی خود دید.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل در صحنه کشف جسد حاضر شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که مرد جوان با طناب باریکی خفه شده است و به خاطر پرت شدن جسد به داخل چاه صورت وی متلاشی شده و قابل شناسایی نبود.

کارآگاهان در گام بعدی شناسنامه مقتول را در جیبش پیدا کردند و همین سرنخ کافی بود تا خانواده مرد گمشده که شناسامه اش داخل جیب جسد بود برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بروند.

خانواده مرد جوان به دلیل متلاشی شدن صورت مقتول موفق به شناسایی جسد نشدند و ماموران با توجه به شناسامه داخل جیب مقتول احتمال دادند که او مرد گمشده است.

تجسس های پلیسی برای شناسایی عامل جنایت کلید زده شده اما هیچ سرنخی به دست نیامد و پرونده برای گرفتن دیه از بیت المال به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

قضات دادگاه کیفری پس از بررسی پرونده اعلام کردند که شناسنامه همراه جسد نمی تواند دلیل روشنی برای هویت جسد کشف شده باشد و پرونده برای بررسی های بیشتر در اختیار بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.

بنا به این گزارش، بازپرس محسن مدیر روستا با توجه به گذشت 12 سال از زمان کشف جسد در این مرحله دستور داد تا کارشناسان پزشکی قانونی در صورت امکان انجام آزمایشات DNA اقدامات ویژه در این پرونده را آغاز کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 229153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟