به گزارش رکنا، محمد عازم کدخدایی، رئیس زندان Prison چابهار از رهایی یک زندانی Prisoner محکوم به اعدام execution از پای چوبه دار خبر داد و گفت: زندانی (ع-د) که ۱۴ سال قبل به جرم Crime قتل Murder عمد محکوم به قصاص نفس شده بود صبح روز جاری با رضایت اولیای دم از مجازات اعدام رهایی یافت. 
رئیس زندان چابهار در ادامه تصریح کرد: با پیگیری‎های انجام شده از سوی مسئولان زندان و علی الخصوص واحد مددکاری پس از مشاهده آثار ندامت از سوی زندانی یاد شده و سعی و در جبران مافات، طی چندین مرحله دعوت از اولیای دم و معتمدین و ریش رسفیدان محلی رضایت شکات حاصل شد و اولیای دم از قصاص وی صرف نظر کردند. 
وی خاطرنشان کرد: اولیای دم بدون هیچ چشم داشتی و به حرمت ایام محرم و صفر از حقوق خود گذشت نمودند که این گذشت جای تقدیر دارد. 
کدخدایی با اشاره به اهمیت معتمدین و ریش سفیدان در حل و فصل اختلافات گفت: به حمدالله جایگاه خوبی که در استان سیستان و بلوچستان در خصوص معتمدین و ریش سفیدان محلی وجود دارد باعث گردیده که پیگیری های مددکاری از سوی زندان اثر بخشی بهتری داشته باشد که رضایت حاصل شده اخیر از مصادیق این موضوع است. 
رئیس زندان چابهار خاطر نشان کرد: کاهش جمعیت کیفری در زندان ها و بازگشت مددجویان به آغوش جامعه و خانواده یکی از آثار بسیار ارزنده و مطلوب فرایند اصلاح و تربیت در زندان ها است که امید است با یاری پروردگار و همت همه عوامل ذیربط شاهد توسعه چنین روندی در اجتماع باشیم.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

وقتی شوهرم ارتباط شوم مرا با جمشید فهیمد از خانه فرار کردم و تن به هر کاری دادم تا ...

قتل شیطانی هم اتاقی در میهمانخانه+عکس

خبر ارتباط استاد دانشگاه با 500 دختر دروغ است / قاضی پرونده اعلام کرد

مهاجر بدقول گروگان قاچاقچی انسان شد+عکس

مجید را به خانه بردم که شوهرم با ماموران کلانتری سر رسید

هم خوابی مربی زن مدرسه با دانش آموز 15 ساله در اردو 4 روزه+ عکس

عمو پورنگ محبوب بچه ها بالاخره به خواسته همیشگی اش رسید + عکس

بازگشت مجری زن پرحاشیه به تلوزیون پس از به دنیا آمدن اولین فرزندش +عکس

جدیدترین عکس منتشر شده از یکتا ناصر در دوران بارداری اش +عکس

 

کدخبر: 228975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟