پرونده 8 قاتل زن و مرد که با قربانیان سلفی می گرفتند + عکس

قاتل سریالی مردان که از قربانیان سلفی می‌گرفت

یک زن قاتل The Murderer سریالی انگلیس به‌نام «جوانا دینی» از سلفی‌بازان روانی است که قبل از هر جنایت Crime خود در کنار قربانیانش سلفی گرفته است. او در قتل‌های سریالی‌اش 3 مرد راکشته و قصد داشته دو مرد دیگر را نیز بکشد که در حملاتش ناکام مانده است. قتل‌ها اغلب در شرق ولز صورت گرفته و قاتل سریالی علاقه شدیدی داشته پس از اغوای مردان، آنها را با چاقوی عجیب خود به قتل Murder برساند. گزارش‌های پلیس Police نشان می‌دهد وی دو همدست نیز داشته که در جنایت‌هایش او را یاری می‌کردند. سلفی‌های عجیب این زن قاتل به روشنی نشان می‌دهد که وی تا چه حد مبتلا به جنون بوده است.

سلفی قاتل کامیون مرگ

«محمد بهلل» تروریست Terrorist داعشی از تونس که در روز جشن باستیل با کامیون خود به دل مردم در خیابان زده و در شهر نیس 214 نفر را کشته و زخمی کرد. یکی از دیوانگان سلفی‌باز بوده است. او تنها چند ساعت قبل از جنایت تاریخی و فجیع خود عکس سلفی گرفته و آن را در فضای مجازی منتشر کرده است. بسیاری از مردم در حال تماشای آتش‌بازی این جشن بودند که زیر کامیون این جانی بی‌رحم رفته و کشته یا زخمی شده‌اند. عکس‌هایی که وی از خود و کامیون مرگش گرفته بتازگی در تلفن‌ همراه وی کشف و از سوی پلیس منتشر شده‌است. در تصاویر ضبط‌شده این قاتل وحشی با وجود اینکه می‌داند قرار است چه جنایت هولناکی را مرتکب شود لبخند بر لب دارد.

سلفی زوج عاشق خونسرد

یکی دیگر از عجیب‌ترین سلفی‌های اخیر، سلفی زوج عاشق سیاه‌پوستی‌است که پس از قتل یک کشیش در خودروی به سرقت Stealing برده کشیش ممفیس امریکا «دان اسمیت» از خود سلفی گرفته‌اند. در عکس‌ها جسد کشیش قربانی تنها چند متر دورتر از خودروی به سرقت رفته‌اش درون یک حوضچه در ممفیس دیده می‌شود و «راجر رید» و همسرش «لاشونا ویلیامز» هر دو پس از جنایت بسیار خونسرد و خوشحال به‌نظر می‌رسند و مدام در عکس‌های سلفی خود لبخند می‌زنند. آنها پس‌از دستگیری گفته‌اند که تنها هدفشان سرقت خودرو و کیف پول کشیش بوده و چون وی در مقابلشان مقاومت کرده مجبور شده‌اند او را به قتل برسانند.

قتل ناپدری و سلفی با جسد قربانی

«آماندا تیلور» 24 ساله زن جوانی است که به‌خاطر دخالت‌های ناپدری‌اش شوهر مورد علاقه‌ خود را از دست می‌دهد. به گزارش پلیس شوهر آماندا که بشدت معتاد Addicted بوده دست به خودکشی زده بود و آماندا ناپدری خود را مسئول مرگ شوهر مورد علاقه خود می‌دانست به همین دلیل در پی افسردگی شدید سرقبر شوهرش رفته بود و قصد خودکشی داشت که رهگذران متوجه شده‌اند و وی را نجات داده‌اند. آماندا پس از بازگشت به زندگی تصمیم می‌گیرد هر طور شده از ناپدری خود انتقام بگیرد و در روز جنایت به‌خانه وی می‌رود و در حالی که قربانی 59 ساله «چارلز تیلور» روی صندلی راحتی نشسته با ضربات چاقو او را به قتل می‌رساند و با جسد قربانی عکس سلفی می‌گیرد و به خاطر روز جشن تولد شوهر از دست داده‌اش این عکس را در فضای مجازی منتشر می‌کند. آماندا پس‌از جنایت هولناک در کارولینای شمالی دستگیر و راهی زندان Prison شد.

سلفی زوجی که یک هفته با قربانی خود زندگی کردند

«کریستی ادمونسون» 23 ساله به همراه شوهر خود «کریستوفر سایرز» 35 ساله یکی از عجیب‌ترین سلفی‌های دنیا را از خود برجای گذاشته‌اند. این زوج روانی پس از آزار قربانی به‌نام «کنت چاپمن» او را به قتل رسانده‌اند و برای یک هفته در خانه مقتول و در کنار جسد وی زندگی کرده‌اند. آنها پس از یک هفته خانه قربانی را ترک کرده‌اند و مأموران پلیس منچستر انگلیس جسد مقتول را در خانه‌اش در بدترین وضع یافته‌اند. این زوج روانی چندین عکس سلفی با قربانی خود گرفته‌اند و آنها را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. آنها زیر عکس‌ها برای ‌دوستان خود نوشته‌اند. «در این عکس‌ها ما را در کنار یک جسد می‌بینید و اکنون ما قاتلان سریالی هستیم.» اطلاعات پلیس منچستر نشان می‌دهد زوج قاتل برای سرقت و آزار قربانی وارد خانه‌اش شده‌اند و او را کشته‌اند. عکس‌های سلفی این زن و شوهر به‌عنوان مدرک جرم Crime در دادگاه نشان داده شد و متهم اصلی پرونده «کریستوفر» به 33 سال و زنش «کریستی» تنها به 5/3‌سال زندان محکوم شدند.

سلفی برای مادر قربانی

یکی از سلفی‌هایی که توانست قاتل را به پلیس لو دهد سلفی عجیبی است که یک جوان 16 ساله امریکایی پس از جنایت برای مادر قربانی خود ارسال کرده است.

قاتل «ماکسول ماریون مورتون» 16 ساله که با دوست و همکلاسی خود «ریان منگان» در دبیرستان پیتزبورگ پنسیلوانیا درس می‌خواند پس از دوستی طولانی مدت به سرش زد و تصمیم گرفت تا دوست خود را بکشد. این قاتل نوجوان به سر دوست خود شلیک کرد و وی را به قتل رساند بعد هم عکس سلفی با جسد قربانی گرفت و به همراه پیامی عجیب برای مادر نوجوان مقتول فرستاد. در این پیام نوشته بود که «پسر او آخرین نفر نیست که کشته می‌شود.»

سلاحی که قربانی با آن به قتل رسیده یک تفنگ دستی 9 میلی‌متری بوده که مأموران پلیس از خانه قاتل نوجوان به‌دست آورده‌اند. مأموران پلیس پنسیلوانیا می‌گویند با استفاده از عکس سلفی ارسالی و پیامی که قاتل برای مادر قربانی فرستاده توانسته‌اند او را شناسایی و دستگیر کنند.

سلفی قاتل با قربانی به‌خاطر ترس از جدایی

یکی دیگر از سلفی‌های شوک برانگیز سال‌های اخیر سلفی یک جوان مکزیکی است که تنها دو ساعت قبل از جنایت خود از زن مورد علاقه‌اش در خانه جدیدشان در تگزاس گرفته شده است.

این زوج بتازگی به‌خانه جدیدشان اسباب‌کشی کرده بودند و به‌همین خاطر مدام از زوایای مختلف خانه عکس می‌‌گرفتند. اما دو ساعت پس از جابه‌جایی قاتل «رافائل گونزالس» 20‌ ساله به سر همسر خود «استفانی هرناندز» شلیک کرده و او را به قتل رسانده است. سلفی گرفته شده از زن جوان در کنار قاتلش نشان می‌دهد که این مرد جوان با سلاح سرد قربانی را نشانه گرفته و زن هم بشدت وحشت کرده است. چند ساعت بعد افسران پلیس جسد زن را در خانه بدیمن این زوج پیدا کردند.

یکی از دوستان مشترک و نزدیک این زوج جوان به افسران پلیس گفته‌ است مدتی بود که استفانی با زنش درگیر بوده و او را بارها تهدید کرده بود که از وی جدا خواهد شد.

سلفی عاشق خودخواه

یکی دیگر از سلفی‌های عجیب دنیا سلفی مردی چینی است که پس‌از کشتن Killing نامزد خود با جسد وی عکس گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده ‌است. قاتل جوانی به‌نام «کین» است که به‌خاطر خودخواهی بیش از حد نامزد خود «لین» را کشته و در کنار جسد وی سلفی گرفته است. این قاتل روانی پس از انتشار عکس یادداشت کوتاهی نیز از خود بر جا گذاشته است. «کین» اینچنین نوشته؛ «به‌خاطر عشق خودخواهانه‌ام مرا ببخش» مأموران پلیس چین اعلام کردند قتل با اره دستی در خانه قاتل انجام شده و مأموران پس از دستگیری متهم، آلت قتاله را نیز در خانه وی یافته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آرزو کیهان/ ایران

اخبار زیر را از دست ندهید:

نقش پزشک تبریزی درقتل خانواده اش قوی است / رئیس پزشکی قانونی کشور اعلام کرد

راز وحشتناک سیگار کشیدن های زیاد در اتاق خواب زن صیغه ای

فهیمه اقدام وقیحانه شوهرش را پس زد

تهمت زد با زنان دیگر ارتباط دارم او را به قتل رساندم+عکس

با موتور زنم را که داخل خودرو با مرد غریبه بود تا پارک چیتگر تعقیب کردم و ... + عکس

داعش سه نفر را به شکل هولناکی اعدام کرد+تصاویر(+16)

کاری کردم که چند ماه پس از ازدواج شوهرم طلاقم بدهد/ شوهر صیغه ای مرا مجبور می کرد شب ها با دوستانش خلاف کنیم

اقدام زشت معلم با دختر هشت ساله در کلاس درس

معامله شوم با محصولات ویژه مخصوص آقایان / زنان ومردان از طریق تلگرام درخواست می کردند

راز جسد رها شده دختر دانشجو در کنار رودخانه

تصادف زنجیره ای 37 خودرو در محور گرمسار- تهران + عکس

پزشک از آزار و اذیت دختر دانشجو تبرئه شد / فرنگیس نتوانست ادعای خود را به دادگاه ثابت کند

 

اعتراف عجیب پرطرفدارترین بازیگر زن ایرانی: افتخار می‌کنم پایین شهری‌ام +عکس

تفریحات جالب ملیکا زارعی و دخترش مانلی در خارج از ایران + تصاویر

شرایط مجری زن محبوب ایرانی پس از جدایی از همسر بازیگرش +عکس

عاشقانه های مادرانه فلور نظری برای پسرش در جنگل های آلمان +عکس

بازیگر معروف سریال پایتخت و خانواده اش در اولین ملاقات فرزندش با دریا +عکس

 

کدخبر: 228883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟