اقدام وحشتناک در اتاق خواب زن صیغه ای

به گزارش رکنا، ماموران پلیس در جریان مرگ مرموز زن جوانی در خانه اش قرار گرفتند و تیمی از ماموران همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که مقتول با سیم برق و روسری که دورگردنش بود به قتل رسیده است و همین ماجرا کافی بود تا تجسس ها برای دستگیری عامل جنایت کلید زده شود.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که قربانی جنایت 5 سال قبل پس از جدایی از شوهرش با مرد جوانی به نام محسن ازدواج موقت کرده است که در این مدت صاحب یک فرزند پسر شده است.

در این مرحله پسر جوان که ماجرای قتل مادرش را به ماموران گزارش کرده بود هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: وقتی به خانه آمدم ناپدری ام و برادرم در خانه نبودند که با جسد مادرم در اتاق روبرو شدم.

ماموران با توجه به ادعاهای پسر جوان متوجه شدند که وی پسر شوهر اول قربانی جنایت است و در این مرحله محسن همراه پسرش پای در قتلگاه زن جوان گذاشتند.

محسن در اعترافتش گفت: شب گذشته همراه پسرم به خانه یکی از آشنایانمان رفته بودیم تا اینکه امروز شنیدم که همسرم به قتل رسیده است.

این ادعاها در حالی بود که همسایه ها گفته بودند که شب گذشته از خانه قربانی جنایت صدای درگیری زن و شوهر به گوش رسیده و 7 فیلتر سیگار در اتاق خواب نشان از آن داشت که محسن شب حادثه در خانه بوده و سعی دارد با داستانسرایی خود را بی گناه معرفی کند.

تیم پلیسی پی بردند که تاریخ عقد موقت این زوج روزهای آخرش بوده و زن جوان تصمیم به جدایی از همسرش را داشته که محسن اصرار داشته تا زنش به خاطر فرزندشان زندگی را ادامه بدهد و اختلاف آنها از چندی پیش بر سر این مسئله آغاز شده است.

محسن که سعی داشت با دروغ پردازی هایش مسیر تحقیق ماموران را تغییر دهد وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد لب به اعتراف گشود.

شب حادثه به خاطر اختلافاتی که زنم داشتم با او درگیر شدم و سرش را به دیوار کوبیدم و پس از آن با سیم برق و روسری خفه اش کردم.

وی افزود: پس از قتل با پسرم از خانه بیرون رفتیم و سعی داشتم با صحنه سازی خود را بیگناه معرفی کنم که دستم رو شد.

بدین ترتیب پرونده در دادگاه کیفری مورد بررسی قرار گرفت و محسن را به قصاص نفس – اعدام- محکوم کردند و حکم صادره در شعبه 13 دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پسرم خام بود و عروسم سروگوشش می جنبید تا اینکه مچ اش را گرفتم

این پزشک منحرف به بیماران مرد هم رحم نمی کرد! + عکس

پیری هنرپیشه افسانه ای عجب داستانی دارد! + عکس

اتفاق عجیب درباره صیغه‌خانه‌های مشهد + تصویر

آخرین خبر از پرونده مربی منحرف در شیراز / او 40 ساله است

مقام دولتی که در پوشش مبدل مردم را کتک می زند! + تصویر

سقوط وحشتناک و مرگ دلخراش مردی در آبشار + تصویر

توهین کثیف دختر اسرائیلی به مسلمانان + عکس

5 ساعت تجاوز به زن 69 ساله توسط جوان 31 ساله + عکس

شوهرم معشوقه‌اش را به خانه آورد و در برابر چشمانم با او همخوابی کرد+ عکس

نقشه گستاخانه زن شوهردار برای دختر جوان ایلامی

جنجال زیپ باز شلوار تام کروز در توکیو + عکس

وقتی به دعوت زن جوان به خانه اش رفتم مردی چشم هایم را بست و از شرایط بد من فیلم گرفت! + عکس

در خانه مجردی مینا بودم که چند پسر تا صبح به من تجاوز کردند / کارم خوابیدن با غریبه ها شد!

کدخبر: 228854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟