دختر ایرانی هکر «کلش‌‌آف‌کلنز» بود

 پلیس فتا دختر جوانی را که اکانت بازی کلش‌آف کلنز یک بازی‌کن حرفه‌ای level بالای این گیم را هک کرده بود و خواستار اخاذی از وی شده بود شناسایی و دستگیر کرد. 

سرهنگ جواد جهانشیری گفت: در پی مراجعه مردی جوان به پلیس Police فتا و طرح شکایت مبنی بر هک جیمیل شخصی‌اش و اخاذی برای ارائه در اختیار قرار دادن رمز جیمیل توسط خانمی‌جوان، پرونده تشکیل و موضوع در دستور کار تیمی‌از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد این فرد مدت 2 سال است که بازی کلش اف کلنز را در گوشی هوشمند خود نصب و به سطح بالایی از این بازی دست یافته و به سفارش دوستانش آگهی فروش آن را در سایت دیوار گذاشته و در این رابطه مشتریانی نیز از سراسر کشور با من تماس گرفته و درخواست خرید بازی را داشتند که در آخرین ارتباطی خانمی‌ برای خرید تماس گرفت سطح دسترسی من به جیمیلم محدود و در نهایت متوجه شدم قادر به استفاده از بازی کلش و سایر شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام و... نیستم.

جهانشیری افزود: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی متهم 26 ساله را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار کردند.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت با توجه به مهارتی که حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بسترهای اینترنت پیدا کرده با فریب از افرادی که level (سطح) بازی بالایی دارند اطلاعات حساب کاربری افراد را بدست آورده و با تغییر پسورد سطح دسترسی آنها را قطع و با ارسال پیامی‌در برابر درخواست وجه از آنها می‌خواسته تا با پرداخت رقم مذکور ، گذرواژه را در اختیار وی بگذارد.

جهانشیری با اشاره ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر کلاهبرداری احتمالی به کاربران جیمیل توصیه کرد: جهت پیشگیری از رویدادهایی نظیر کلاهبرداری فوق چنانچه کاربران از ثبت نام دو مرحله ای استفاده و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس kh_razavi@police.ir گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم مشمئزکننده تنبیه یک نوجوان در کلاس + تصاویر (16+)

دردسر مرگ نوعروس و مهریه 1367 سکه ای او برای داماد

چشمانم را که باز کردم خودم را در شرایط بد و در اتاق خواب پسر خاله ام دیدم / او از همه صحنه ها فیلم گرفته بود

پزشک تبریزی پذیرفته است غذاها نذری نبود / راز نسخه معروف این پزشک که جعلی بود، لو رفت + عکس

کودک 6 ساله با نقاشی اقدام زشت آشپز مهدکودکی در تهران را کشید / این کودک هر روز آزار و اذیت می شد

آزار و اذیت دختر جوان در آلاچیق مزرعه + عکس

 

ادعای جنجالی بازیگر زن معروف علیه فیلمساز سرشناس / آزار و اذیت وقیحانه ای که لو رفت +عکس

سوپراستار زن سینمای ایران در میهمانی خصوصی رستوران محمدرضا گلزار +عکس

عکس یادگاری بازیگران زن معروف ایرانی در دورهمی عاشقانه ! +عکس

 

کدخبر: 228673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟